git başımdan git be çocuk Yanında yanı başında iken Tutamadıktan sonra elini Öpemedikten sonra yüzünü Uzakta ise anamadıktan sonra Yürekten seslenemedikten sonra Rahmetine kavuşmuşsa Allahın Mezarına yüz süremedikten sonra Dil ucuyla “anne” desen ne olur Demesen ne olur Git başımdan git be çocuk.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Git Başımdan-7 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Git Başımdan-7 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"git başımdan be çocuk" seri olarak çok dikkatimi çekti.. ve vicdan muhasebesi..insanın kendiyle muhasebeleşmesi ve hayatın irdelenmesi güzeldi..kaleminiz daim olsun saygılarımla
git başımdan git be çocuk Yanında yanı başında iken Tutamadıktan sonra elini Öpemedikten sonra yüzünü Uzakta ise anamadıktan sonra Yürekten seslenemedikten sonra Rahmetine kavuşmuşsa Allahın Mezarına yüz süremedikten sonra Dil ucuyla “anne” desen ne olur Demesen ne olur Git başımdan git be çocuk.
Anlamlıydı eser severek okudum Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın Saygılar..........