Gelenin gidenin arasında yanlızsa insan. Havayı,suyu,toprağı koklarda kimi zaman. Uzaklara bakarken dalıp gitmişse insan. Beni dinleyen varmı diye bakar kimi zaman. Gelmişi geçmişi biriktirip saydırır insan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMAN-İNSAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMAN-İNSAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanı insan yapan değerler edebi, ahlakı, maneviyatı, inancı, ibadeti ve rabbine olan kulluk görevleridir... Ne mutlu ki insan olmayı başarana, ne mutlu ki özü sözü bir olana, ne mutlu ki yaradana sığınana,,, Yaşam ve insan olmak arasındaki öz duyguyu özlü sözle çok güzel anlatmışsınız, canı gönülden kutluyorum... Sevgiyle...
insan zaman içinde yürür, kimi zaman koşarda,düştükleride olur kalktıklarıda,dizleri yarada olur kabuk bağladığıda.işte bu yolda yürümenin kararlılığı önemli olan,varsın dizler yaralansada kabuk bağlarlar elbet...teşekkür ederim selam ve saygılar.
Gelenin gidenin arasında yanlızsa insan. Havayı,suyu,toprağı koklarda kimi zaman. Uzaklara bakarken dalıp gitmişse insan. Beni dinleyen varmı diye bakar kimi zaman. Gelmişi geçmişi biriktirmişse saydırır insan.
Yaşam ve insan olmak arasındaki öz duyguyu özlü sözle çok güzel anlatmışsınız, canı gönülden kutluyorum...
Sevgiyle...