içimde eksilen, eksildikçe kaybolan benliğin hiçliğe dayanan merdivenlerinden, içine aktığımı anlamaktı sinsice,
aktıkça kaybolan bir ben, eksildikçe çoğalan,,SEN,
tahteravalli gibi, ilk başta adil,,ilk bakışta dengeli,, seni SEN yapan, ya da beni kendime unutturan neydi diye düşündüğümde ,
,,,
hay aksi,,ardışık düşünemiyorum artık,,,tahteravallinin ilkin yavaştan, sonradan hızla yükselmesi geldi aklıma, AŞK,,birimize hızla kilo aldırıyor gibi, ani,,ve ivmeli,, birimiz zirvedeyken diğerimiz en dipte,,göz ucuyla bakışıyoruz, akıldan geçenin adı,,gözlerde beliriyor hınzırca, şeytan,,alt dudağa gelip yerleşiyor bak,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
T A H T E R A V A L L İ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
T A H T E R A V A L L İ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kimileri aşk oyunu oynar kimileri de yaşar. Oynayanlardan biri mızıkçılık yapsa bir diğeri oyunu bozar ve gider. Ama yaşamak böyle değil, o yüzden mangal gibi bir yürek ister!
Bu arada korkakları yaşıyor mu sanıyorsun. Bence yanılıyorsun.
Bir ikinci algına da cevap şu olsun. Aşk kişiyi donatır, dolayısıyla da güçlü kılar. Gerçek aşktan bahsediyorum ama.:)
aşk cesaret işi değildir bana göre,,,öyle olsaydı sadece cesurlar aşık olurdu,,ha aşk cesurlaştırır mı kalbi ve kalbe hükmedeni,,orası ayrı bir konu olabilir,
eskiden bu kadar hinlik sızmazdı satır aralarına,,epey zamandır gülümsemenin her zaman lazım olduğu işlemiş içime,,yine de nadiren de olsa sade olabiliyorum,,kendime haksızlık etmeyeyim yani :)
Ben de mi gülsem... ŞİŞŞT...mi desem. Gençtir ne yapsa yeridir mi deyip hoş mu görsem. Başlangıcı çok sevdim.Üç nokta koymasaydın nasıl gelişecekti diye merak ettim şimdi. Kutlarım haylazımı.
çimdik tarafından 5/3/2013 11:59:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aşkı kirlettiler... Kurban sayısı her geçen gün artmakta. kötü ki kötü. temiz kalabilene maşallah. mangal gibi yürek mi diyorlar işte ondan lazım...