(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESİNTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESİNTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğine sağlık hocam hani sardılar iyi ilaç tedavisi yapmak lazım ki o bit mikropları gebersin ki o köy rahatsız olmasın manidar anlamlı bir dörtlük kalemine sağlık selamlar
İte ilâ değil itlâf gerek Bekir Hocam. Üstüne de kireç tozu dökmek lâzım. Allah C.C. ' tan sıhhat, selâmet, hayırlı cumalar dileğiyle kalbî selâmlarımı ve saygılarımı iletiyorum.
Fazlâ lâf muhatabını usandırırmış... Az lâf içinden isteyen nasiplenir dedik. Allah C.C. sizlere sıhhat, selâmet, hayırlı ve bereketli bir ömür versin. Hayırlı cumalar dileklerimle kalbî selâmlar...
Bu günlerde itlerle çok meşkuldur sahibi İtin bitlenmesinin odur baş müsebbibi Vermez ise yalını it koparır kolunu Bu hale gelmesinin sahibidir sebebi.....bilmem ki uydumu hocam.
Mustafa hocam kısa ve öz anlam dolu hiciv kokan mısralarını beğeniyle okudum kalemine yüreğine sağlık kutladım muhabbetle Selam ve DUA ile kalın.
Uzun uzun yazmak yerine kısaca geçtik Hülvani Bey Kardeşim. Uzun lâfın tasası, kısa lâfın kıssası etkili olurmuş. Tasa çekmek yerine üstüne alınanlara kıssa vermeyi tercih ediyoruz. Allah (C.C.) okuyanlara ilham vere..
Hayırlı Cumalar dileğiyle selâm ve saygılar sunuyorum.
" İtler ve bitler" Bit sarmış bir itin nasıl kaşındığını gözlemlemiş olmalısınız Mustafa hocam.Bitlerin, itten ev halkına darıştığı da çok olurdu bir zamanlar! Kutladım sizi..Saygı ve selamlarımla...