(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEBEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEBEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
belki ölmek sandığımız şey birbaşka yerde bir doğuş kimbilir?:) diyenlerin yalancısıyız diyeceğiz ,gidipte dönen de yok. o zaman şimdilik buradayız yeniden doğuşa kadar buranın kıymetini bileceğiz.sevgiler.
Doğarken, kötü bir dünyaya gelindiği için Ölürkende, yaşama doyulmadığı için ağlanıyor galiba... İnsan her şeye çabuk alışıyor. Nice akıllı şiirlere.. Öpüyorum. Sevgiyle kal arkadaşım...
Bu durumda, biz de öbür tarafa gidince ağlayacağız demek ki. "İnsan dünya değiştirince böyle oluyor demek" diyorsun ya... Asıl biz ölünce nefes alamayacağımıza göre nasıl ağlayacağız merak ediyorum inan. Ayşem gece gece beyin jimnastiği yaptırdın bana ya, helal olsun sana ! Fakat bu jimnastik beynime pek yaramadı, hatlar tümden karıştı vallahi... Afet ablan şiir eklemiş hadi müjde tatlım ! Çok öptüm seni.
Sevgili ayşe bende doğumumu anlatan şu şiirimle yorumuna yorum katmak istiyorum. Ağlatmaya başladı isyan edercesine kahrolası acılar. Taa ilk gündendirki, şefkatle sardılar körpe bedenimi. Geleceğin acı habercisi idi sanki. At arabası üstünde bir parça şiltenin üstüne doğmam.
devamı benim bölümümde. iki satır ama iki kitap dolduracak kadar derin yazın için tebrikler.
Canım ayşem, mesleğindeki olayları, gönül gözüyle böylesine değişik görmen ve böyle güzel yorumlamana bayılıyorum. Tertemiz sevgi dolu yüreğine sağlık bitanem. Sevgilerimle.
yok hiç farketmiyorsun, hiç bir şey hissetmiyorsun bile. bebek doğarken daha çok acı çekiyordur mutlaka. bebeğin yerinde olsam ben de doğarken ağlardım. ama nefessizlikten değil ciğerlerimi yakan dünyanın zehrinden. sevgiler Ayşem.
Kısa bile olsa yaz lütfennnn.
Sevgiler.