(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S İ V R İ S İ N E K şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S İ V R İ S İ N E K şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yazılana kendinizden açılan pencereden bakmanıza alışmıştım doğusu ve dahası sizin sözleriniz başka bir konuya ilham olabiliyordu okuyunca,,bu manada gitmeniz sahici bir eksiklik olacaktır benim için lakin gidene kal denilmemeli diye düşünüyorum,,
bataklık dışarıda olsa uzak durmak iyi seçenek, ne kadar durulabilirse artık. ama ya içerideki bataklık.
kurutmak şart. yoksa mide bulantısına alışmak bir zamandan sonra midesiz yapabilir insanı.
düşündüren şiirleriniz için teşekkür ederim, şu son yazmış olduğunuz bile şükür sebebim oldu.
çok uzun bir süre, belkide süresiz olarak artık yazmayacağım, dolayısıyla buralarda da bulunmayacağım. kendimi kesintisiz ve en güçlüsünden koruma altına almaya karar verdim.
sözcükler ve manalar artık dışarıda aramadan kendimden zuhur eder hale geldi çünkü, bu muhteşemliği en kıskanç bir hale bürünerek kendi başıma yaşamayı seçiyorum.
daha evvel yazdığım bir yerden bir türlü gidememiştim,her yazdığım yazıda kalbimi köpeklerin önüne atıyormuşum gibi hissetmekte idim. ve gitmek için çırpınıyordum. tehdit bile edilrek gitmeme izin verilmemişti. böyle zamanlarda sessizce yokolmaktan başka seçenek kalmıyor.
artık umarım herkes mutludur.
yazmak çizmek hepsi boş. az bir yaşamak var elimizde, doğru kullanabilmek lazım. kimse için feda etmemek lazım.
boşa kürek çekip sonra yoruldum demekde faydasız.
Eyvallah. bu kez silinmeyeceğinden emin olduğum bir veda yazısı yazabildim sayenizde. vesile-i şiiriniz sayesinde yada.