(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
G Ö K K U B B E şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
G Ö K K U B B E şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ama; ben yoktum ya da ama; biz yoktuk :)) Y a da zaten hiç olmamıştık.. Bazen bakıyorum komik geliyor bana her şey:) Yapan biz sonrada satırları karalayan yiner biz:)
zannımca siz de onu seviyorsunuz lakin burada isim zikretmek doğru değil,,mesaja baktım demin kapalıydı ayarlar,,şayet sizin için mühim ise mesajdan yazabilirim,,
Şeyh Galip "mum'dan gemilerle ateşten deniz üzerinde yol almaya çalışmak" olarak niteler, hem hayatı hemde aşkı her hal ve durumda erinilecek, sonrası ateşle imtihan, ya deniz bitene kadar dayanabilecek kadar büyük mum gemilerimiz olacak, ki bu olasılıkların en zayıfı, yada ateşin içinde de nefes almayı öğrenecek insanoğlu.
velhasılı kelam yanmadan olmayacak, ila nar, illa nar. uykuda bile, ve ayışığında da.
herkes kendisiyle yaşıyor herşeyi, ikinci isimler seyir mahalli.
şu resminizde kısık aradan bakan suret,,rumuzdaki tutsaklık,,dağınıklık,,yaım bırakılmış yalnızlıkları anımsatan alakası kendinden menkul sebepler,, yazdıklarınız, okuduklarımdan çıkan mana,,
varlık ve yokluk arasında kalan yede kendimi arayışım,
en iyisi görmemek zaten. varlığımızı ispat telaşı ve derdinden başka bir şeye yaramıyor, kendimizi aynada görme çabalarımız.
birgün biri sürpriz! diyecek. siz yoktunuz, onca karınağrıtıcı acayip acılı hikayeleri seyretmek için sizin kendinizi var sanıp, bu filimlerde gönüllü oyuncular olmanızı dilediğim içindi herşey!
yandığımız yanımıza kar mı, zaten başka ihtimal de yok muydu?
aynada biziz, bizde biziz. her iki taraf da aslında başka bir şey belki.
karışınca düzelmiyor, kusura bakmayın, şiiri bu yüzden seviyorum gerçeklik algılarının tümünü talan edip, hayal olsada suç sayılamayacak bir saçmalama sahasına girebiliyorum.. söylediklerim hep kendime kendimsel.
insan isteyince her tür şiir ve yazıdan kendi manasına açılacak bir aralık bulabiliyor.
aynada kendini görebilmek için evvela ışık,,sonra da ayna gerek,, ama,, ne yaparsan yap ne ayna görebilir kendini,,ne de aynasız farkedebiliriz kendimizi,
içime çaktığın çivi..
beni kurban etti..
yürek çarmıhında..
Züleyha
harikasınız!!!kelamı kalem yüreğe sağlık..