Yağmur.. damla damla akan, rahmetten bir pınar, Rengarenk, desen desen gerçekleşen bir rüya. Hayatla, ölüm arasında o incecik zar, Yırtılsaydı şayet, yaşanmaz olurdu dünya
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yağmur.. damla damla akan, rahmet pınarı, Rengarenk, desen desen gerçekleşen bir rüya. Hayatla, ölüm arasında ki ince zarı, Yırtılsaydı şayet, yaşanmaz olurdu dünya
geç keşfettim mısralarınızı..ama keşfettim...yaşamı nasılda güzel tarif etmişsiniz...ugramadan geçmediğime değdi..aldım yüreğime...saygılar..
dört mısraya yaşamla ölüm arasındaki en önemli değerleri sığdırmışsınız dostum.. yağmurun bereketi, rahmeti mecazi olarak yorumlanırsa bir çok iyi düşünceyi besleyecek soyut ve somut anlamda nice güzel meyveler verecektir. renkler ve renki düşleri, bakmaktan öte görebilene zaten cennet bu dünya... ölüm birçoğumuza ürkütücü gelsede bir meyvenin daldan düşüp toprağa karışması kadar normal karşılanmalı, bir varmış bir yokmuş işte ne olacak kardeşim... Bazen gaflete düşüp sanki baki kalacakmışçasına anlamsız hatalara düşüyoruz... yaşamak olgusu bir başına kalsak bile güzel, günlerce enkaz altında kalıp enkazdan çıkarılsak yaşamın değerini daha iyi anlayacağız, Allah kimseyi böyle sınamasın ama yaşadıkça şükretmeyi ve bir diğerini sevmeyi öğreniyoruz...
RAHMET DAMLALAŞARAK,CİSİMLEŞMİŞ DE AKMIŞ HAYATLANMIŞ NİCE CAN,ARZA NEŞEYLE BAKMIŞ HAYAT VEREN O HAYYI,TANIYIP ABA YAKMIŞ ÖLMEMEK İÇİN ÖLÜP, ÖLÜP O ZATA AKMIŞ........SELAMLAR..YÜREĞİNE SAĞLIK..
Hayatla ölüm arasında Yağan yağmurlar.. Renkli yaşamlar... Bir nokta mutluluk... Bir çizgi hüzün... O kısacık zamanda Olmasaydı çekilmez olurdu dünya... Güzel bir yaşam dileğiyle. Saygılar...
Yağmur.. damla damla akan, rahmet pınarı, Rengarenk, desen desen gerçekleşen bir rüya. Hayatla, ölüm arasında ki ince zarı, Yırtılsaydı şayet, yaşanmaz olurdu dünya
OFF,OFF HOCAM...BİR DÖRTLÜKLE NELERİ ANLATMIŞSIN BİZLERE KALEM KIRDIRMAK MI MAKSADIN İnan kıskanılacak güzellikte bir şiir Gözlerimle değil,gönlümle,birkaç kez okudum bu harika dörtlüğü ALLAHA EMANET OL...İYİKİ VARSIN...İYİKİ YAZIYORSUN
Yağmur.. damla damla akan, rahmet pınarı, Rengarenk, desen desen gerçekleşen bir rüya. Hayatla, ölüm arasında ki ince zarı, Yırtılsaydı şayet, yaşanmaz olurdu dünya güzel bir dörtlük.tebrikler ve saygılar +5