hangi rengin olduğumu görmem yetmez yüzünde bilesin, ton farkımı görmem gerek evvela,, zira aynı rengin dengi olabilecek bi dünya insan yaşıyor şu hayatta,,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
F O N F A R K I ( M ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
F O N F A R K I ( M ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''sevgimle'' ve ''saygımla'' şeklindeki hitap tarzından,,ben şahsen bu site dışında böylesi hitap geleneği olan bir yer görmedim,,yanılıyor olabilirim,,hem zaten mühim bir mevzuu değil,,hatta mevzuu bile sayılamaz :)
Eskileri getirdin aklıma. Dedeler ve nineler. Birbirini görmeden evlenenler. Ton farkıymış. :)) Allah eski aşkların hepsini denk getirmiş! Tonları birbirini görmeden nasılda uymuş:) Ne yapayım sen böyle düşündürttün.:)
Model bulmak maddede olur arkadaş. Değişime uygun bir varlıkta ton farkı araman biraz hayalperest olduğunu göstermez mi? Çok mu üzerine geliyorum. :)
Sevmemişsin! Seversen tonunu karmasını da bilirsin, bunu dersen anlarım. Ama denklik biraz zor, çabalaman gerekir.
Hoş görürsün bilirim, bu da benim, doğru bildiklerimi söylerim. Olur da aydınlatılmam gerekirse bunu da beklerim. Kal sağlıcakla.
İnsanlar bazen ifadesiz kalınca karşılarındakine hakaret ederek bastırmak isterler tıpkı o misal oldu amma neyse. :))
Misafir edilmişiz kavga bitmiştir o vakit. Bu arada kalbinde olmayanı diline değdirme ama. yok değişim kendim için istiyorum kırıp dökmek zorbaların işi ben ılımlı olmayı tercih ediyorum. sonra yüreğimle kavgalarım bitmek bilmiyor. görüşürüz o vakit.
şu fikir ve zikir olayını geçelim zira basmakalıp sözler çapsız insanları alır kapsama alanına :))
bu arada dilinin sivriliğini törpüleme,,sen kendin olduğunca sensin unutma,,başkasına göre kendine şekil veren karizmasından yer :)
ya hep eskilerden dem vurup ninenin sandığından çıkanları övdün ya o yüzden aklıma geldi,,yoksa yeri olduğu için demedim,,derseeeem de inanma bal gibide dedim var mı ötesi :))
öhö öhööö,,peki mesajdan söylerim o halde,,
her şeye rağmen seni yeniden görmek,,misafir etmek büyük keyifti benim için,,
yok yokk rahat ol,,eskiden de böyleydin nasılsa,,üzerime gelmişsin gibi değil de kendi bildiğini katıksız evhamsız söylemene alışığım,,kaldı ki seviyorum da bu halini,,
ikimizin de dili sivri bu çok aşikar,,ton farkından yola çıktık ya şimdi,,bir ara tonaj farkı olan biriyle samimi resmin vardı hala var mı bilmem,,mesela gönülERini ninen mi buldu diyeceğim,,desem mi demesem mi bilemedim :)
anlatmak istediğim kendimi üstün ya da popülist göstermek değildi,,gözümüze sıradan gelen nice insanın diğerlerinden çokça farkının olduğu,,olması gerektiği çift taraflı bir sevdaya farklı bir pencereden bakıştı sadece,,eee biraz da kendime diyeyim ;)
Farkı bilmeli insan bencede..
Güzeldi
Saygımla