(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neden? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neden? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
herşeyin bir sebebi vardır.. bazende sorgulamamız gerekir kol kırılacaksa kırılır, öleceksekte bir çareside yok demektir..önemli olan doğru yolda ilelemek gerek elbette yolumuza engeller çıkacak.. bu engellerı en zararla kurtulmak önemli.. güzel bir dörtlüktü.. saygılarımla..
Ama yarım kalacaksak, yarım bırakılacaksak, tek kolumuz kopacaksa ya da tek kolumuz kalacaksa eğer yürüdüğümüz yollara bu ruhu neden verdik?
------------------- Her nesnenin bir karşıtı vardır Önemli olan bir şeyleri kazanırken,kazanılanları da yetirmemek gerektir. Dürüst ve doğru yoldan gidilirse o kol ne kaptırılır,o nesne de yarım kalmayacak Yaşam bir bütündür,dediklerinizin tümü ordadır... Anlamlı bir şiir okudum.Kısa ve öz emeğiniz var olsun sevgi ve selamlarımla....
kol kırılacaksa kırılır,
öleceksekte
bir çareside yok demektir..önemli olan doğru yolda ilelemek gerek elbette yolumuza engeller çıkacak..
bu engellerı en zararla kurtulmak önemli.. güzel bir dörtlüktü.. saygılarımla..