Pencere pervazına kokunu iliştirip Yelden hızlı kaçsan da yüzünü göremeden Bu tuhaf gelişine bir sebep yerleştirip Suçunu yüklendim ya vuslata eremeden Hicranın defterini katbekat düremeden Göğe çıksam ne fayda elimde kalın bir ip Gönlüne adam gibi, aşkımı seremeden Uzleti yar edinsem özümle pekiştirip Hiç sanmam dertlenesin tavrını eleştirip.
Bu denli pervasız ve bu kadar acımasız Diyen o sıfatları sana yakıştırmadım Gafil avlandım… Kabul… Kalbim boş kimsesiz Terk edilmekten korkup seni asla kırmadım Halimi arzedip de yüzüne haykırmadım Mümkünatı yok dedim çöl olmazdı vahasız Leyla’nın sevdiceği Mecnun değil ki adım, Bilmem mi, boşa yanmak delice ve manasız.
Yine de, dilimdeki aşkın mayhoş tadını Damağımın en ücra köşesinde gizledim Gerçi unutmuşsundur üzdüğün bu kadını Varsın, canı sağ olsun bu bana yeter dedim Yolumdan geçmen bile, bir ömre değer dedim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_Bir Ömre Değer Dedim_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_Bir Ömre Değer Dedim_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine de dilimdeki aşkın mayhoş tadını Damağımın en ücra köşesinde gizledim Gerçi unutmuşsundur üzdüğün bu kadını Varsın, canı sağ olsun bu bana yeter dedim Yolumdan geçmen bile, bir ömre değer dedim.
Bütün yüreginle ,siirin her misrasina dokunakli oturtmussun necla hanim,kalemine yüregine saglik tebrikler sizi yürekten kutluyorum,basarilariniz daim olsun selam ve saygilarimla
Pencere pervazına kokunu iliştirip Yelden hızlı kaçsan da yüzünü göremeden Bu tuhaf gelişine bir sebep yerleştirip Suçunu yüklendim ya vuslata eremeden Hicranın defterini katbekat düremeden Göğe çıksam ne fayda elimde kalın bir ip Gönlüne adam gibi, aşkımı seremeden Uzleti yar edinsem özümle pekiştirip Hiç sanmam dertlenesin tavrını eleştirip.
Bu denli pervasız ve bu kadar acımasız Diyen o sıfatları sana yakıştırmadım Gafil avlandım… Kabul… Yüreğim bomboş, ıssız Terk edilmekten korkup seni asla kırmadım Halimi arzedip de yüzüne haykırmadım Mümkünatı yok dedim çöl olmazdı vahasız Leyla’nın sevdiceği Mecnun değil ki adım, Bilmem mi, boşa yanmak delice ve manasız.
Yine de dilimdeki aşkın mayhoş tadını Damağımın en ücra köşesinde gizledim Gerçi unutmuşsundur üzdüğün bu kadını Varsın, canı sağ olsun bu bana yeter dedim Yolumdan geçmen bile, bir ömre değer dedim.
Yine de dilimdeki aşkın mayhoş tadını Damağımın en ücra köşesinde gizledim Gerçi unutmuşsundur üzdüğün bu kadını Varsın, canı sağ olsun bu bana yeter dedim Yolumdan geçmen bile, bir ömre değer dedim.
neclam çok güzelll yorum yok ayakta alkışlıyorum kalemini en içten sevgilerimle
Mükemmeldi ustaca yazılmış dizeler üstadım Beğeni ile okudum haz aldım Yüreğine kalemine sağlık....... Yürek sesin hiç susmasın Selam ve saygılar............
bütün yüreklerin derinlerinde kalmış ve inceden inceye sızlayan bir sızının sesini duydum dizelerinizde necla hanım ve bu duyduğum ses harika bir sesti... kaleminizi yüreğinizi gönülden kutlarım her dem saygımla
Anlam,biçim,hepsi dört dörtlük.
Candan kutluyorum şairi.