(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEKLİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEKLİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Menekşeler ismine uygun bir davranışla; menekşe renkli zemin üzerine, beyaz gözyaşı renginde düşmüş dizelerdi.
Burukluğun içten hüzünlü yükselişin, doruklardaki dur-duraksız dillenişinin kaleme yansıyışıydı..
Bir ağıt ve ayrılık perdesinin ağırlığının duygu yoğunluğunda yoğrularak hafifletilmesi ve böylesi alemin aynı yürekli kişileriyle paylaşılmasıydı..
Gidenle gidilmiyordu, biçarelerden bir çare bulunamıyordu.. Ama ezgili yüreklerde ki sevgi köprüsü bütün engelleri bertaraf ederek öteleri beri ediyordu...
Böylesi duygular uyandıran dizelerin yüreğine, Selam ve saygıyla....
şiirin kısa,öz,anlamlı yalnızlık,çaresizlik,bekleyişler,ihanet,vuslat,sevgi,aşk bu temalar olmasaydı ilham olurmuydu ilham olmasaydı ne o senin güzel şiirlerin, ne de hayatın tadı olmazdı herhalde şiir tadında bir hayat senin olsun+5
Düşle -gerçek arası,bıçak sırtında bir sevda."Ateş gibiydim / soğuttum kendimi..." Kadına özgü bir çağrı,öylesine güzel ...Hadi gel dyen bir yalvarı...Guygu yüklü ,özlem dolu.. İyiki yazmışsın..iyiki de okudum.Sevgiyle kal ve hep böyle üret emi...Saygılar.
Yorumlar için teşekkür ediyorum. Ölümle gelen ayrılık acısıyla yazılmıştı. Rabbim sıralı ve hayırlı ölüm nasibetsin. sağlıklı ve güzel bir yaşam geçirmeniz dileğiyle...........