(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ARAMAK...Yitmiş veya çok ihtiyaç duyulan birşeye ulaşmak,iletişim kurmak çabası...Kimi, ömrünce,en iyiyi arar,kimi parayı,kimi makamı,kimi de sevda arar....Tam bulduk derken,bir bakmışsınız ki,kayıp gitmiş o en çok muhtaç olduğunuz şey...Ararız peşine düşüp onu habire...Hatta,"aradım seni dudak izlerinde"deyip,meyhane meyhane dolaşan aşıklar da var bu alemde...Gençliğinde kavuşamayıp,60-70 yaşında kaybettiği sevdasını bulanlara da tanık bu gözler...Şaire,sensizlik derken,acı duyuyor ve seni derken bunu açık ediyor...Ah o çalmayan telefonlar,o sevdiğimizi kopyalamaktan aciz aynalar var ya...Kahredici bir durum olsa da,bile bile lades olsa da,arıyoruz işte...Aramayan var mı,yüreğinin diğer yarısını?Aşıkların,şairlerin ömrü,sanırım hep böyle hüzünlere sarmalanmış,firak elemleriyle,kavuşma muştularına hasret geçecek...ARAMAK,biran bile olsa durmadan aramak...Sanırım bundan daha tatlı bir hüzün ve dert olamaz insanoğlunun mayasında...Tebrikler...