(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NAZENDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NAZENDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bunca kullanılmış ve elden ele, dilden dile gezmiş, yıpranmış ve kirletilmiş kelimeleri kullanmaktan sakınmak. bir şiir yazmaya başlamadan önce kelimeleri temizlemeyi düşünecek kadar özel duygular içerisinde olunduğunu dile getirmenin en muhteşem yolu olsa gerek..
müthiş güzel ve ayrıcalıklı bir anlatımdı, yazılanların ötesine berisine hiç bakmam, içindeki tad,koku ve mana dimağıma işlediyse çok değerlidir, her okuduğum bir iz bırakmakta,
Tükettikçe tükeniyoruz, horat harcadıkça yitiriyoruz ve kirletiyoruz. Ne yazık ki, iyiliğin ve temizliğn olağan olması gereken dünyanın karanlığında bu değerlerin karaborsasında yaşıyoruz. Hisseden bu güzel ruha ben teşekkür ederim. Sevgi ve Saygılarımla...
yıpranmış ve kirletilmiş kelimeleri kullanmaktan sakınmak.
bir şiir yazmaya başlamadan önce kelimeleri temizlemeyi düşünecek kadar özel duygular içerisinde olunduğunu dile getirmenin en muhteşem yolu olsa gerek..
müthiş güzel ve ayrıcalıklı bir anlatımdı,
yazılanların ötesine berisine hiç bakmam, içindeki tad,koku ve mana dimağıma işlediyse çok değerlidir,
her okuduğum bir iz bırakmakta,
bütün izlere teşekkürler.
ve şiirinize ve size elbette.