(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....YER ÇANAKKALE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....YER ÇANAKKALE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vatan aşkı coşmuş kalp otağında. Kimi çocuk kimi gençlik çağında. Yalçın kayalarda,yüce dağında. Arslanlar gezdiği yer Çanakkale…
Allah Allah sesi dillerde tekbir. Sarsılamz bir inanç imanı kebir. Koca gemileri boğazda bir bir. Sulara dizdiği yer Çanakkale…
Ramazan duayla yad et ceddini. Bildirmiş dünyaya dedem haddini. Bu toprağın karış karış haddını. Kanıyla çizdiği yer Çanakkale…
Ramazan AKKAŞ NEVŞEHİR-Tepeköy 18 MART 2013
ALLAH RAZİ OLSUN DEĞERLİ ŞAİRİMİZ RAMAZAN AKTAŞ HOCAM ŞİİRLERİNİZ ÇOK GÜZEL ENFES ÇANAKKALEYE NE YAZSAK AZ OLUR. ALLAHIM BİRDAHA O SAVAŞI GÖSTERMESİN.AMİNN SİZE BAŞARILAR DİLİYORUM. SAYGILAR SUNARIM. EMEKLİ ENVER SERT AŞIK ENVERİ-42 KONYA
Değerli çocuğum.Gelmiş geçmiş bütün şehitlerin ruhları şadolsun.Çanakkale savaşı öyle kutsal bir savaşki,Allah o savaşta bir çok mucizesini göstermiştir.Bu savaşlarda İtilaf subaylarının bile takdirini toplayarak yıldızı parlayan Mustafa Kemal, 8 yıl sonra Türk Kurtuluş Savaşı’nda milletine önderlik etmiş, savaş sonunda kurulan Türkiye Cumhuriyeti’nin ilk cumhurbaşkanı olmuştur.18 Mart günü, 1915 Çanakkale Deniz Zaferi’nin yıldönümüdür. Bugün, 2002 yılından itibaren, Şehitler Günü olarak kabul edilmiştir.Çanakkale Zaferi, dünya tarihinde bir dönüm noktası olmuş, tarihin akışı üzerinde Türk Ulusu, belirleyici bir rol oynamıştır.Türk Milleti, kendi şehitlerine gösterdiği özeni ve ilgiyi, bu savaşta ölen yabancı askerlere de göstererek, insanlığın yere düşen onurunu da ayağa kaldırmıştır.
Değerli çocuğum, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz veya bir şiir ekliyorum.Hoşçakalın.
DUR YOLCU
Dur yolcu, bilmeden gelip bastığın, Bu toprak, bir devrin battığı yerdir. Eğil de kulak ver, bu sessiz yığın, Bir vatan kalbinin attığı yerdir!…
Bu ıssız, gölgesiz yolun sonunda, Gördüğün bu tümsek Anadolu’nda İstiklal uğrunda, namus yolunda, Can veren Mehmed’in yattığı yerdir!
Bu tümsek, koparken büyük zelzele, Son vatan parçası geçerken ele, Mehmed’in düşmanı boğduğu sele, Mübarek kanını kattığı yerdir!...
Düşün ki haşrolan kan, kemik, etin Yaptığı bu tümsek, amansız, çetin, Bir harbin sonunda bütün milletin, Hürriyet zevkini tattığı yerdir!...
Kuşaktan kuşağa sürüp gidecek bu destan. Allah nur içinde uyutsun aziz şehitlerimizi .duyarlı vefalı yüreğinize usta kaleminize,nefesinize sağlık. başarılarınız bitimsiz olsun.selam dua ile.
Allah Allah sesi dillerde tekbir. Sarsılamz bir inanç imanı kebir. Koca gemileri boğazda bir bir. Sulara dizdiği yer Çanakkale…
amenna,yüce Mevlam onları öyle korudu ki,gökten akın akın melekler gönderdi o aslanalrın imdadına,Rabbim bir daha yazdırmasın çanakkale destanını, duyralı yüreğinizi kutluyorum üstad...saygılar.
Toplanıp vatanın her bir yanından. Öyle bir sevda ki geçmiş canından. Necip Türk milleti akan kanından. Destanlar yazdığı yer Çanakkale… Yüreğinize kaleminize sağlık fevkalede güzeldi yüreğinize sağlık
Çok güzel bir anlatım.Şiiriniz ve yorumunuzdan etkilenmemek mümkün değil. Gözlerim doldu. Tebrikler değerli hemşehrim. Allah bir daha böyle bir olayı yaşatmasın bu millete. Tebrikler. Sağlıcakla.
Hakikaten de "Çanakkale Geçilmezmiş" Neden mi? Bugün o kadar çok şiir okudum ki Çanakkale'ye yazılan. Sadece biz şairler yeteriz Allah'ın izniyle o küffarlara. Tebrikler dost, hem şiir hem seslendirme çok güzeldi. Bendeniz de bir şiir yazdım ama bu kadar güzel şiir içinde cesaret edip asamadım sayfaya. Bakalım belki ilerleyen vakitlerde cesaret edip asarım :))
Eyvallah can kardeşim muhteşem olmuş yiğit yüreklere selam olsun bütün şehitlere Allahtan rahmet diliyorum ruhları şad olsun. Kalemine yüreğine sağlık duygularını kutladım.Selam ve DUA ile.
saygılarımla