(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TERK ETME BENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TERK ETME BENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM BU GÜZEL DUYGULARI KUTLAMAK AZ GELİR AMA ELDEN GELEN O.ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR.SAYENDE KENDİMİ BİRAZ DAHA GENÇLEŞMİŞ HİSSETTİM....SEVGİ VE SAYGILARIMLA...İBRAHİM KARAÇAY
Ne kadar özledim bilseydin seni Yıllarca bekledim muştu vereni İskelede vapur, garda treni. Durmadan her yerde aradım seni Bir daha görmeden terk etme beni.
Sevgimiz kâinat, dünyaya sığmaz Nicedir üstüme güneşin doğmaz Sevdamız yanıyor, rahmetin yağmaz. Düşümde, hayalde aradım seni Bir daha görmeden terk etme beni.
Ağaçlar şahittir, yemin etmiştik Göz göze, diz dize neler demiştik Sevdamız kutsaldı, nasıl sevmiştik? O ilâhi aşkla aradım seni Bir daha görmeden terk etme beni.
Gel! Artık hasrete bir son verelim Vuslat cennetine tekrar girelim Sevdamız yücelsin, sefa sürelim. Ünledim sesledim aradım seni Bir daha görmeden terk etme beni
Böyle daha güzel değil mi? Kavuşmanız dileğimle.Muhabbetle kalın.Selamlarım+
Değerli Sakarya güzel şiirinizi bir yudumda içtim lakin aşağıdaki tehlikeli ifadeye biraz takıldım . İlahi aşk Allah'a duyulan aşktır ; oysa şiirde beşeri bir aşkı anlatıyorsunuz . Oraya başka bir kelime...?
'O ilâhi aşkla aradım seni' Yinede tam puan , selamlar başarılar ...