(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yerin dibine! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yerin dibine! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her gece düşünülen,içini kemiren şeyleri sesli düşünme.. Bizim yorum yapmamız puan vermemiz umurunda bile degil... Eğer yanlış anlamadıysam sabrın taştıgı son nokta bir rahatsızlık.. Tüm geçmişi kagıda gözyaşı ile akıttıran... Şiirsel bir yorum gereksiz. Geçmiş Olsun dileklerimi sunmaktan ve ufacık bir duadan başka katkım olacagını sanmıyorum...
İçinizin bütün nahoş duygu ve kelimelerini alınmazsanız eğer kustunuız diyeceğim.. doğrudur yazdığınız şeyler şiisellik taşısada şiir denmez.. ama ...şöyle bir tabir vardır. Yazana değil yazdırana bakmalı.. Kimdir sizi bu kadar öfkelendiren,canınızı sıkan..doğrusu çok merak ettim.. Bu duygu, bu düşünce ve bu ifadeler karşısında inan ben bir hoş oldum.. Sanki karşımda hayattan bıkan, herkese küsen, yaşadığı dünyaya lanetler okuyan biiri var karşımda.. Ama öyle olmadığınızı tahmin ediyorum.. olamazsınız gibi geliyor.. Sıkıntısı derdi kerderi olmayan insan varsa bir adım öne gelsin.. Ama sizin lütfen tabirimi mazur görünüz,bu isyankar, karamsar ve ızdırap dolu duygularınız, Beni çok ama çok duygulandırdı ve çokta üzdü.. Umarım bu dert ve sıkıntılar bir an önce biter.. Sizden ümit dolu yaşam dolu yeni şiirler bekliyorum sevgili gönül dostu.. umarım beni kırmazsınız.. sevgi ve saygılarla..
Şiirsel ifadeler dikkati çekiyor bu yazınızda... Ama bu kadar şiir yazmakla uğraşmanıza rağmen neden bazı harfler noksan kelimelerden... Bir dedektif olsaydım hemen anlardım sizin depresyonda olduğunuzu... Fazla kanıt bırakmayın...
Hoş...
Güzel...
0 lık şiir değil tabiki...
Emek var...
Benden 5 puan...
ama 3 lük bir şiir...
Hamal arkadaşımızın da 3 verdiğini varsayarsak ben de 3 vermiş oluyorum...
saygıdeer hamal.. ne komik.. burdakiler seni nerden tanıyacaklar ki.. ne kadar saygı hakettini nerden bilecekler ki.. ben biliorum ya hade nese.. deerli yorumun için tşklerimi sunuyorum.. buydu işte.. +0 ne ya.. 0 0dır.. ne pozitif ne negatif yane tam ortada.. not daa da manidar.. .. bişe ifade ediodur muhakkak.. ama yok öle doaüstü güçlerim ne yazdıını anlayacak kadar.. velhasılı kelam.. nasıl da belliydi bu saçmasapan şeye ilk senin bişeler karalicaın.. payın var çünkü.. çünkü hem mazoşist daa çok sadistsin.. zikrediliosun ya buralarda bi yerde ondan heralde.. al işte.. bilsin herkes.. ben yamur günün yazısı seçmek gafletinde bulunduunuz o yazıda anlatılan şahsiyet aramızda işte.. sevgili hamal beyzademiz tüm o iltifatların o naif hislerin sahibi.. bizleri tanımıo oluşunuz ne acı.. çünkü göze batacak olan yine benim öfkem.. eehh.. sıkıldım . biri bana susu desin artık!
Bizim yorum yapmamız puan vermemiz umurunda bile degil...
Eğer yanlış anlamadıysam sabrın taştıgı son nokta bir rahatsızlık..
Tüm geçmişi kagıda gözyaşı ile akıttıran...
Şiirsel bir yorum gereksiz.
Geçmiş Olsun dileklerimi sunmaktan ve ufacık bir duadan başka katkım olacagını sanmıyorum...