(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
P O L Y A N N A şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
P O L Y A N N A şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlam ve amaçtan yoksun değil ki hayat Öyle olsan ne gök kalır ne yer Her şey anlam ve amaçla var Bir dön bak kendine en büyük mücizen ne.
Toprak diyor alim en ucuz en çok bulunan Toprağa anlam ve amaç veren Allah İnsanı bu en çok bulunandan yarattı Ve işte gök yer ve arasındakiler insanın anlamı ve amacı içinse Ya insan ne için var bir düşünmeli bence.
Polyana kaldı nedense Ümit etmenin adı Her nefes bir büyük kainat eder Var olmak nedir Varlığın kıymeti neyle bilinir Anladım ey dostum haydi sende VAR OL. Aktif olan vardır var olur Ümit dediğin Allah'lı bir hayat içinde Anlam ve amacını bulur.
Melik Haker tarafından 3/23/2013 2:06:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben teşekkür ederim sizin anlayışlı okuyuşunuza. Bazen ilham aldığım sözleri yazan arkadaş neler neler söylüyor inanın. Evet burası edep öğreten öğrenilen yer. en güzel cevap aldım sizlerden. Sonuçta insan olmak paylaşmak konuşmak demek sözlerin ardına saklıdır gerçek. Allah'a emanet olun EYVALLAH.
Öyle olsan ne gök kalır ne yer
Her şey anlam ve amaçla var
Bir dön bak kendine en büyük mücizen ne.
Toprak diyor alim en ucuz en çok bulunan
Toprağa anlam ve amaç veren Allah
İnsanı bu en çok bulunandan yarattı
Ve işte gök yer ve arasındakiler insanın anlamı ve amacı içinse
Ya insan ne için var bir düşünmeli bence.
Polyana kaldı nedense
Ümit etmenin adı
Her nefes bir büyük kainat eder
Var olmak nedir
Varlığın kıymeti neyle bilinir
Anladım ey dostum haydi sende
VAR OL.
Aktif olan vardır var olur
Ümit dediğin Allah'lı bir hayat içinde
Anlam ve amacını bulur.
Melik Haker tarafından 3/23/2013 2:06:39 PM zamanında düzenlenmiştir.