(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞ BAŞA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞ BAŞA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şu aralar benimde kendimle başbaşa kalmaya o kadar ihtiyacım varki.Keşke Hira mağarası gibi bir yer olsada ben de başımı alıp gitsem.Dünyaya ait herşeyden uzak,sadece kendi iç dünyama yakın.Sadece huzurun sesini dinlesem.Duygularıma tercüman olmuşsun hocam.Yüreğine sağlık,beğeniyle okudum.Tebrikler...
Biraz da kafa dinlemek lazımdır der kabilinden olan şiiriniz hepimize aslında.Yorulduğumuzun farkına bie varmıyoruz bazen.Üretmek için dinlenmekte lazımdır.Tebrikler Bozkıri..
İnsan kimi zaman; etrafında vuku bulan olaylarla baş edememin verdiği ızdırabla üzülür... Hani vardır ya; Elinde düzeltebiliyorsan elinde, elin yetmiyorsa, dilinle, dilin yetmediğinde sükut et'' BUna benzer bir hadisi şerif vardı sanıyorum..
İnsan sussa , suamıyor, konuşsa olmuyor... Kapanıp içine yalnız kalmak istiyor... Belki de buna benzer bir durumdur...
Kaleminiz sağlık üstadım,bazen insan kendinle başbaşa kalmalı hüzünlerinden kederinden sıyrılmak için yalnızlık bazen ilaç gibi gelirteselli bulur insan.Bu anlamlı nefis şiirinizi kutluyor saygılar sunuyorum..
teşekkür ediyorum haklısınız bazen insan dagbaşınd yapayalnız teknolojiden insanlardan uzak kalmak istiyor galiba yürek dayanmıyor belirli bir kerteden sonra kopuyor