Her vesile seni andırır dilime lakin, ne dilim doğru söyler seni, ne şükrüm tamamlar yüreğimi...
Ey ben !
En son Hangi duayı ettin ağız alışkanlığı söylenenlerden başka, kaç kez El hamd dedin verdiğiyle aldığıyla o tadamadığın aşka...
Pes demiştin ya hani , bitti artık yok demiştin ya, göz yaşın durmuş, kalbin susmuş ellerin semadan inip de dudağını büzmüştü ya, ölüm kolaydı yanmak azdı, O kötüydü sen haketmemiştin ya... Anla şimdi , ağla şimdi...
O, yokluğuna yokluk katacak kadar yüce, varlığını yoksuz koyacak kadar yegane ve beşiğinde ruhunu yatırıp kefeninde ruhsuz bırakacak kadar ilah, sen bir kulsun etmemelisin ah, kaldır ellerini ağla doya doya, yoksa olmayacak Sabah...
Ey Rabbim !
Sen ki benim görmemeye çalıştığım varlığında, bana şükrü söyletmeyensin, sınayansın daima, bendekiler yok oldukça seni de attım Içimden, oysa onları da sen vermiştin , oysa ben zaten Bir hiçtim sen hiçten var etmiştin, bildim , Bende iblis gibi kibrime yenildim...
Anne kucağında sallanırken de güldürüyordu beni meleklerin, gulmeyi unuttum, iyiyi unuttum, seni unuttum, büyüdükçe zamanla, çok küçüldüm Allah’ım, sen kusursuz yaratmıştın beni, bense yamalar ektim ömrüme, ömrümü kuruttum...
Ama sen beni yakıyorken içten içe, anladım ki; susuzluk çok zor Allah’im, sensizlik çok zor, isminsiz uyumak çok zor, yaşıyorken nefes nefese, nefessiz kalmak çok zor...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞZA ÇIKAN KÖR SÜKUT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞZA ÇIKAN KÖR SÜKUT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.