Bu nasıl saz; üfledikçe şişiyor, Sesini duyan peşine düşüyor? Görmeyenler hayret edip şaşıyor Sen çal gaydanı, tulum bana yeter Genç, ihtiyar, oğlan, kız horon teper.
Sanki ilahi bir ses “kalk, oyna” der Horon çekmek hem marifet hem hüner “Heyya hey”lerle yankılanır Ayder Sen çal gaydanı, tulum bana yeter Genç, ihtiyar, oğlan, kız horon teper.
Karadeniz’e benzer Laz uşağı Vurur dizleri yukarı, aşağı Aynalı martini taşır kuşağı Sen çal gaydanı, tulum bana yeter Genç, ihtiyar, oğlan, kız horon teper.
Bir yanda Trabzon, bir yanda Rize Dik başlı dağları bakar denize Kan verir hamsi, uşaklarda benize Sen çal gaydanı, tulum bana yeter Genç, ihtiyar, oğlan, kız horon teper.
Halil, “ne oldu da doladın dile” Deme sakın… Anlatamam gönüle Fark eder mi? Gel tutalım el ele Sen çal gaydanı, tulum bana yeter Genç, ihtiyar, oğlan, kız horon teper.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tulum ile Horon şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tulum ile Horon şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.