E llerinde güzelleşsin dilerim yaşam. L imanım olsan sığınacak, göğsüne yaslansam. İ çimde hasretin var bilmem ne yapsam. F ani dünyada bilesin yok, senden başka tasam .
Doğum günün kutlu olsun canım kızım Şükriye Atalay
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELİN KIZIM ELİF'E AKROSTİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELİN KIZIM ELİF'E AKROSTİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
E llerinde güzelleşsin dilerim yaşam. L imanım olsan sığınacak, göğsüne yaslansam. İ çimde hasretin var bilmem ne yapsam. F ani dünyada bilesin yok, senden başka tasam
Dört dörtlük bir akrostis olmuş, Kısa ama muhteva uzun ve derin, Elif kızımıza ömür boyu mutluluklar uzun ömürler, Yaşam onun gönlünden geçenler gibi olması dileğimi belirtirim. sanırım Elif kızımız için çok güzel bir hediye olmuştur.
Ölümden den korkmaz insanoğlu , Elif'leri..doğan ay'ı - batan güneşi..yeşili,sarıyı ,moru ve de bunca güzellikleri, ardındabırakıp göz kapaklarının , gitmekten korkar.... ELİF kızımıza ,sevdikleri yle beraber sağlıklı,mutlu ve uzun ömürler diliyorum. Şiir güzeldi. duygulandim.sevgiyle kal.
asker55 tarafından 12/7/2007 6:26:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
E llerinde güzelleşsin dilerim yaşam. L imanım olsan sığınacak, göğsüne yaslansam. İ çimde hasretin var bilmem ne yapsam. F ani dünyada bilesin yok, senden başka tasam .
Yüreğinize sağlık. Elif kızımıza Rabbim hayırlı ömürler versin. Selam, saygı ve sevgiler.