(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
M A R T S E V İ Ş İ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
M A R T S E V İ Ş İ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir konunun sohbete sebep olması kötü bir şey değil,,dahası sohbetin kendisi kötü bir şey değil diye düşünüyorum kaldı ki kimse kimseyi bunun için zorlamadı,,bence bu tavır hiç şık değildi,,yinede neyi nasıl hissettiğinizi kırpmadan söyleyebildiğiniz için teşekkürler,
Benim fikrim yüksek ego ile yazılmış sözler içeren bir şiir okuduğum ile ilgilidir sayfanızda. Belirtmek isterim ki sizin de yazmış olduğunuz üzere kişilerin şahsi düşüncelerine göre bu durum farklı nitelendirilebilir. Yorum yazarken zaten duyguları eleştirme hakkımız yoktur.Benim de böyle bir niyetim yoktu; aynen sohbet konusu açma gereksinimi ile yorumumu yazmamış olduğum gibi(.!?!)
Olmasın :) insan çok avucunun içinde hissettiğinde yanlış düşünceye kapılma eğilimindedir üzerinde düşündüğü şeyle ilgili.Kendine güven olmaz ise olmazlardan elbette ama kuram insan üzerine ise bence yanıltabilir.Çünkü insan duyguları anlık değişime uğrama becerisi ile var edilmiştir; ego işte bu noktada yanılsama ve mutsuzluğa dönüşebilir . Sizin şiirinizde kast ettiğiniz hususlar tabii ki bunun dışında, anlıyorum:) şaka yapmıştım; amacım egonun kötülüğünü vurgulamak değildi; şirinliğini ve saflığını ( masumiyet) vurgulamaktı.Hani insan aşık olunca kendi duygularını karsısındakı de aynen hıssedıyor gıbı düşünür ya...(açıklama yapmak ta ne zormuş; baştan düşünüp yazmayınca...)umarım yoruma kırılmadınız...
ego her insanda olması gereken bir durum bana göre,,egosunu dışa teslim etmiş biri,,kişiliğinden ödün vermiş demektir,,id ve süperego arasındaki muazzam dengeyi kuran egonun kendisidir,,genel kabul gören anlamı ile gerçekteki anlamı farklıdır,,