Bir kuru sevda ağacı dikilir yüreğine Meyvesi Hüzün olan Bir talan şehir kalır gözlerinde İnsanların yüzleri okunmayan Beni seven böyle yaşar demiştin ya, Şimdi haykırıyorum sana Seni sevmek lanetli yaşamaksa eğer Razıyım yeter ki sende sev Benim kadar olmasada...
Ver elini elime sevdiğim Gönlüm boşluklara dalmasın Koy yüreğini yüreğimin üstüne Başka cemal görüp celalden feyz almasın Gözüm ağlasın ellerim yansın Yeter ki yüreğim sadece sende atsın Seninde Yüreğin benden başkasına kalmasın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir kuru sevda ağacı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir kuru sevda ağacı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir kuru sevda ağacı dikilir yüreğine Meyvesi Hüzün olan Bir talan şehir kalır gözlerinde İnsanların yüzleri okunmayan Beni seven böyle yaşar demiştin ya, Şimdi haykırıyorum sana Seni sevmek lanetli yaşamaksa eğer Razıyım yeter ki sende sev Benim kadar olmasada...
Ver elini elime sevdiğim Gönlüm boşluklara dalmasın Koy yüreğini yüreğimin üstüne Başka cemal görüp celalden feyz almasın Gözüm ağlasın ellerim yansın Yeter ki yüreğim sadece sende atsın Seninde Yüreğin benden başkasına kalmasın
Mehmet Aküzüm
Dost kalemi alkışlıyorum........... Yüreğine kalemine sağlık gardaş Beğeni ile okuyorum sayfanı Selamlar...................
Hayatın devamı insanın neşesi varlığı ancak sevmek ve sevilmekle kaimdir... ŞİİR ÇOK ÇOK GÜZELDİ BENDE SEVGİYLE KUTLARIM GÜZEL ŞİİRİ... Selamlar saygılar...
Bir kuru sevda ağacı dikilir yüreğine Meyvesi Hüzün olan Bir talan şehir kalır gözlerinde İnsanların yüzleri okunmayan Beni seven böyle yaşar demiştin ya, Şimdi haykırıyorum sana Seni sevmek lanetli yaşamaksa eğer Razıyım yeter ki sende sev Benim kadar olmasada...
bir isyandır şiir ve sizin isyanınız ne güzel kutlarım
Değerli kardeşim.çok harika bir şiirdi.kutluyor ve ayakta alkışlıyorum.sular seller gibi çağlamış ve derdini çok güzel anlatmışsın şiirinde.... Sevmek inanmaktır. Sevmek yaşamaktır. Sevdiğini kendisi gibi, kendisinden de çok duyumsamaktır. Sevmek sevdiği olmaktır. Sevmekte ikilikler kalkar, bir olmalara gidilir. İki ten, iki kalp, iki gönül yoktur sevgide. Tek bir kalp olunur, tek bir yürek olunur.Sevgide son yoktur. Sevgiler hiçbir zaman son bulmazlar. Biten sevgiler yoktur, bitmiş gibi görünen sevgiler vardır. Sevmek; sevmeyi istemektir. Sevmek, beklememektir. Beklentilerin son bulduğu bir duraktır o. Öyle ki tüm gerçekler, tüm dünya silinir gider.Geriye sadece sevgi kalır kardeşim.
Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın
Seni düşlerime aldım Uykusuz kaldım Seni uykularıma aldım Düşsüz kaldım Başıma aldım sensiz Gönlüme aldım başsız Sensiz yollarda pulsuz Pularda mektupsuz kaldım Sana adlar aradım Ardında adsız kaldım
Kıymetli ablam yine yorumunla çok güzel süslemişsin gönül sayfamı varolasın her daim senin bu güzel yorumuna güzelde bir pembe yakışır sevgiler sunar ellerinden öperim ...