(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KURGU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KURGU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
TEMERRUMERRUSEHAP DER HAK GÖZÜNÜ AÇ .HİKMETLE BAK GİDEN ZAMAN DEĞİL,ONLAR DEĞİL BİZİM ÖMRÜMÜZ EL HAK.. SELAMLAR TEBRİKLER.....(temerrumerrussehap mealini verdiğiniz ayetin bir parçası,bulutlar gibi uçar gider,manasında gerçi bilirisniz ya..)
Yürü!.. Dağ gibi hem de.. Olduğun yerde.. Bitecekse hüdayı nabit bitsin Gelecekse dostla derman gelsin
“Sen dağları görürsün de, onları yerinde durur sanırsın. Oysa onlar bulutların yürümesi gibi yürümektedirler. Bu, her şeyi sapasağlam yapan Allah''ın sanatıdır. Şüphesiz ki O, yaptıklarınızdan tamamıyla haberdardır.”(Neml 88)
Rabbim yüreğinizdeki güzellikleri daim etsin. Duygularınız satırlarınıza inci gibi dizilmiş, nakış gibi işlenmiş. Elinize, dilinize ve yüreğinize sağlık. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Rabbime emanet olunuz.
Şiirinizi beğeniyle okudum tebrikler,yüreğinize sağlık