(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA NE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA NE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dünkü şiirden bahsediyorsanız, bu güne kadar ne kimsenin şiirini sildirdim ne kimsenin üyeliğini iptal ettirdim, böyle bir istekte de bulunmadım. Söyleyeceğim varsa gider açıktan yazarım ve çıkarım gerisi şairin ve okuyucunun anlayışına kalmıştır. Ne doğru düşündüğünü açıkça yazdı diye bir dostumu bir anda yok ederim, ne de beni bir kalemde sildi diye dost bildiğimden vaz geçerim. elbet herkes günü geldiğinde en doğruyu öğrenecek, sabırlıyım beklerim.
Hocam buradan yazdığım için kusura bakmayın; lakin mesaj kısmınız kapalı. şiirimin silinmesinde sizin bir rolünüzün olmadığını biliyorum. burda kimin ne olduğunu biliyorum. Şu şiirlerimi bir kapak arasına getirebilsem, burdan çıkacağım. Yer değiştirdiğim için çıktılarım Almanyada kaldı. Gerçekten sıkıldım burdaki insanlardan. Maktulun ailesi Katile hakaret edince, bu aileye ayıp yapıyorsun diyemez.hiç kimse. Çünkü adamın canı yanmıştır; kötü bir şeyle karşılaşmıştır. Fakat burdaki bazı aptallar, benim hayatıma burnunu çok sokuyorlar. Bir de -Allah Kahretsin- insanlar birbirlerinin şerefine ve namusuna alen ve hafiyen atıp tutuyorlar. Millet birbirini götürüyormuş. Ayıp ya. Onların gizli gizli yaptıkları, şerefsizkleri kimse görmüyor. Bir adamın elinde on tana kadın. Bu kadına hakaret olmuyor; ama benim yazdığım şiir hakaret oluyor.
Mesajlarda insanlar kadınların bacak arasını da belirterek, alenen küfür yazdıklarına şahidim. Bunları da biliyorlar. Niye bu pislikleri silmiyorlar. anlamıyorum.