Dünyada hiçbir şeyden, korkmuyorum inatla Vazgeçemeyeceğim, neyim var? Boş bedenim Ruhum çoktan terk etti; istersen gel tokatla! Başıma çökmüş huzur, hayat dolu madenim!
Karanlık istiyorum, gözlerime mil gibi Ölüm dahi açmasın onları kör kalayım Yoklukta yaşayayım çaresiz sefil gibi Ben fâniliğe meydan okuyan ukalayım
Bütün bu yazdıklarım, hayal ürünü değil Perdeler pare pare…perdeler delik deşik Haykırdığım hakikat, masal ürünü değil Mezar mahşere eşik; bedenime de beşik
Yer altında yaşamak, üstünden daha güzel Topraktan geldim yine toprağa döneceğim Yavaş yavaş çürüyor sonbaharda bu gazel Kim bilir bir gün yine yaprağa döneceğim
Yeşerdiğim yerlerde insan olmasın sakın Dokunmasın ne olur, daldaki yaprağıma! Bu sonsuz kâinatta, şimdi yalnız bırakın! Beşer gölgesi ayak, basmasın toprağıma
İnsanlara merhamet etmek en büyük günah Ben bunu çok işledim, affet beni ey Rabbim! Kıbleye dönüp dönüp niyaz ettim her sabah Bir taşa dönsün diye, sol yanımdaki kalbim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UKALAYIM..!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UKALAYIM..!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beğeninize teşekkür ederim. Aslında düşünce şiirleri farklı okunmalıdır ki yazdığım şiirlerimiin bir okuyuş tekniği var. öyle okunduğunda daha farklı bir tını veriyor. şiir ses ve anlamdan oluşur. ikisi iç içe okumak lazım.
Teşekkürler yorumunuza; şunu da belirteyim şiirlerim benim günlüklerim. Edebiyat defterini de bir anı veya not defteri olarak kullanıyorum. Bu yüzden beğenilmemek beni üzmez. Şiir zevk meselesi. Ki bu şiiri çoğu anlamamış, konuştuğum insanlara baktığımda.
Tenkit çok büyük sanattır; buna çok değer veririm.
Şair kırılmış: -Acı çekmemek için, aşkı reddetmek gerekiyordu. Bu da hayattaki kötülükleri görmemek için kendi gözlerini çıkarmak gibi bir şeydi.- ve sanırım kendini deneyimliyor şair. Yeniden-e özlem duyuyor yada hayal kırıklığın o kendine özgü herkese ve her şeye içten içe bir isyan dalgalandırıyor. iYi ki bir et parçasıdır sol yanınızdaki kalbiniz diyor ve kutluyorum yürekten dökülenlerinizi...