Vedalaşmak bana göre değil YAR Yüzüm düşerse yerlere kaldıramam
Ağlamalar bana göre değil yar Gözyaşlarım düşerse gökyüzüne Sel basar sevgi yataklarını Akar giderim gözlerinden
Öyle beylik laflar etmesini bilmez dilim Zaten öyle laf yapmayıda sevmem Daha çok sadeliği severim ben Seviyorsam ya seviyorumdur Sevmiyorsam kimse onu sevdiremez Ama düşersem bir kez aşkın döşüne Ne onun benden kurtuluşu Nede benim ondan kurtuluşum olur
Yıkarım önüme kurduğum bütün duvarları Gerekirse vedalaşmasını Gerekirse ağlamasını da öğrenirim Tıpkı sende kurduğum duvarları yıktığım gibi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bana Göre Değil şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bana Göre Değil şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiride sevdim okuyan ve yorumlayan güzel seside çok sevdim.Ama kızmayın bana montajda eko yu çok fazla buldum.Ama yinede şiiri sonuna kadar dinlememi engelleyemedi.Daha az ekoyla yeniden dinlemek isterdim.Etkileyici bir yorum 10 numara 10 yıldız...
Öncelikle kıymetli yorumunuzdan ötürü çok teşekkür ederim okuyan ve dinleyen yüreğinize sağlık doğrudur eko yüksek ama montaj yapılmadı buna okunduğu gibi yayınlandı genelde montaj yapmak için pek fazla zaman bulamıyoruz sürekli yoğunluk sürekli koşuşturmaca bir çok şiirdeki yoruma bile cevap yazamıyorum hem radyodaki programlarımdan hem televizyondaki haber programından ötürü hiç zamanım olmuyor arkadaşıma rica etmiştim oda seslendirdiği gibi yollamıştı sağolsun tabi bu bir bahane değil ama inanın yoğunluk artık okadar yoruyorki hani kendime bile zaman ayıramıyorum desem yeridir sevgilerle kalın...