Bir erkek, bir dişi kumru Önümde bir dala kondular Sevişirken gördüm onları; Önce bir öpücükle dişi Atkısını çözdü erkeğin Ardından habire Gagalayıp durdu boynundan.
Sonra yumdular gözlerini Erkeği şevke getiren dişiydi, Nihayet erkek çıktı üste Sevişirken öncelikli seçim Kumrularda hanımefendinin!
İşi biten erkek Dik dik baktı bir süre ’Utanmaz, ne bakıyorsun?!’ Der gibiydi bana? Uçup gitti sonra!
Demek ki doğada erkeklerde Kuşlarda da var kıskançlık, Hem erkekte hem dişide Temel içgüdüsü aşkın, Dayanılmaz cinsel açlık!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUMRU SEÇİMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUMRU SEÇİMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HZ.ADEMİN İKİ OĞLU TUTUŞUNCA BİR KADIN İÇİN..KISKANÇLIKTAN ÖLDÜRÜNCE KARDEŞİNİ.ŞAŞIRDI..NE YAPMALI NE ETMELİYDİ..İŞTE O ZAMAN BİR KARGA YERİ EŞELEYİP BİRŞEY GÖMDÜ VE ÜSTÜNÜ ÖRTTÜ.. ONDAN ÖĞRENİLMİŞTİ, BİR CESEDİN VE BİR KABAHATİN NASIL GÖMÜLECEĞİNİ..VE AKIL İLE YARATILAN İNSAN OĞLUNA VERİLEN İDRAK ZAMANLA ÇEVREYİ İZLEME VE MERAK DUYGUSUYLA GELİŞTİ. BİLİMİN YOLU İNCELEMEDEN GEÇER..İNCELEYİP UYGULAMA..BİZİM HAYVANLARI İNCELEDİĞİMİZ GİBİ ONLARDA BİZİ İNCELİYORLARDIR EMİNİM..ÇÜNKÜ SON DEVİRLERDE HAYVANLARDA DEĞİŞİMLER OLDU..BİRBİRİNİ YİYEN HAYVANLAR DOST OLDU..İNSANLAR BİRBİRİNİ YEMEĞE BAŞLADI ZEVK UĞRUNA ..AŞK ÜZERİNE HAYVANLARDAN DAHİ DERS ALMAYA BAŞLADIK GİBİ AŞK VE CİNSELLİK KARIŞTIRILIR OLDU..BENDE ZAMAN ZAMAN SEYREDERİM KUŞLARI VE BİRDE ATLARI.. ÇOK DÜŞKÜNÜMDÜR ATLARA ..ATLARDAN BİR ÇOK RESİMLER YÜKLÜDÜR BİLGİ SAYARIMDA HAYAL DÜNYAMIN BİR ATI VARDIR..ŞERİİİİİ DİYE OKŞAYIP SEVDİĞİM..
KOKLAŞARAK YAPTIKLARI SEVGİ GÖSTERİLERİNİ BİZ İNSAN OĞLU İZLERİZDE BİR TÜRLÜ BECEREMEYİZ..HER ZAMAN MENFAATLERBİR ADIM ÖNDEDİR..KADIN ERKEĞİ PARASI İÇİN SEVİYOR ARTIK..ERKEK KADINI GÜZELLİĞİ İÇİN..DEĞERLER KAYBOLDU..İNANÇLAR KAYBOLDU..OYSA AŞK BİR DEREDİR..BU DERENİN YATAĞINDA ÇOK ŞEYLER ARANMAYA BAŞLANILDI..
NE DİYEYİM..GÜZELDİ KUMRULARIN AŞKI VE ŞİİRİNİZ..EŞİNİ DEĞİŞTİRMEYEN TEK HAYVANDIR DİYE BİLİRİM..YANİ EŞİNİ..