düşümü unuttturan gerçek mi sardı beni yaşayan birisi miyim, bilmiyorum, siz beni yine de ölü bilin!
diriltmeye beni alır mısınız bu gece? ... kötülük gelmez bir ölüden, dirimden kaçıp gidenler bile korkmadan el sürebilir tenime.
bitirebileceğim hiçbir şeyim kalmadı kimi, neyi sevdiğimi bilmiyorum neyim varsa yarım yamalak yaralı sevgiler yüreğimde...
kim demiş onu; bir şeyin sonu başlangıcıdır yeni bir şeyin ama işte sensizlik her şeyin sonu sonsuzluğun bile...
y a l n ı z c a s e v g i n u z a y ı p g i d e n
bende hiçbir şey ne solacak ne son bulacak doğru mu bütün bunlar, kafa mı kaldı yorumlayacak?!
soru sorma, yalnızca dokun göreceksin bir ölü nasıl dirilir sevgi senin ruhun gül kokan ellerinle dokun!
-II-
say ki ben bir ağaçtım incir ağacı, düş gördüm sana bir dal çiçek ile kucak açtım sen sarı bir incir kuşu oldun geldin dalıma kondun incitmedin dalını bekledin ağustosu sundum beyaz incir balını; var mı bunda bir tuhaflık?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİNİN RUHU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİNİN RUHU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.