(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKAMET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKAMET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın muhacir bozkurt öyle bir sahne çizmişsiniz ki yön hakikaten kayıp. Fotoğraf zaten kaos, ne güneş var ne yıldız. Tek yol : SESİME GEEEEELLL ! diye diye bağırarak mümkün mertebe bir doğrultuda gitmektir. Ola ki vermese de " su yok " diyen birine rastlarsınız. İki elin sesi olur. :)) Mükemmeldi. Tebrik eder saygılar sunarım.
Süleyman Bey Kardeşim, Öylesi belirsizlikler içindeyiz ki... tarifi zorun da zoru.. Umut deryasına açılıp dua gemisiyle yol almak kaldı sadece. Allah C.C. hakkımızda hayırlı olanı versin. Sıhhat ve selâmet dileklerimi iletiyorum. Bilmukabil saygılar..
KISA VE ÖZ MANA DOLU BİR DÖRTLÜK. UMARIM EN KISA ZAMANDA O BELİRSİZLİKLER, VERİMSİZLİKLER, BİR SONUÇ ELDE EDİLEMEYENLER ORTADAN KALKAR ÜSTADIM. SAYGILARIMLA...
Ahmet Hocam, Gerçekten bir belirsizlik hakim. Belirsizliğin verdiği karamsarlık çöktü içime. Kalem oynatamıyorum. İlginize teşekkür ediyor, sıhhat ve selâmet diliyorum.
Tebrikler
Selam Saygı Sevgi Sabır ve Dua ile
A.E.O