okuduğum gazetenin üstünde satır satır gezinen mini minnacık karınca sanırsın ki pire
-haber okumak sana mı düştü? diyecektim, vazgeçtim; üç kez üfledim, düşmedi yere sıkıca tutunuyor, rüzgâra alışkın demek ki silkeledim sonunda hafifçe, başladı masada debelenmeye...
zavallı biraz incindi aldı beni bir keder bir iki saniye ya geçti ya geçmedi havadan yıdırım hızıyla bir kara sinek indi karıncayı kaptı geçti uçtu gitti...
işte böyle hayat, yeten yetene gücü, düşmeye görsün elden ayaktan göz açıp kapayıncaya fırsatçı kara böcü koparıyor karıncayı hayattan!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İŞTE BÖYLE HAYAT! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İŞTE BÖYLE HAYAT! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
okuduğum gazetenin üstünde satırdan satıra gezinen mini minnacık karınca neredeyse pire kadar...
-haber okumak sana mı düştü? diyecektim, vazgeçtim; düşsün diye üç kez üfledim sıkıca tutunuyor, rüzgâra alışkın demek ki silkeledim sonunda hafifçe, başladı masada debelenmeye...
zavallı incinmiş olmalı aldı beni bir keder aradan bir, iki saniye ya geçti ya geçmedi havadan bir kara sinek kaptığı gibi karıncayı, uçtu gitti...
işte böyle; yeten yetene gücü sakın düşmeye gör elden ayaktan göz açıp kapayıncaya havada fırsat kollayan kara böcü koparıyor seni hayattan!
.......EVET SEVGİLİ DOST NE YAZIK Kİ HAYAT BÖYLE İŞTE. SAYGILARIMLA.
harika bir anlatım güzel bir benzetmeydi
kaleminizi kutluyor saygılar sunuyorum..