kıblesi belli sevgimin niyet ettim yarin kalbine fatihayla başlayıp yasinle bitirmeye hadi yar dur kıyama birlikte kılalım sevgimizin farzını sünnetiyle
ve dua tadında sevmeli sevilmeli insan öyle bir sevgisevgili olmalı ki bir b(aşk)a bağlansın yürekler değerini yitirsin yardan gelen dert keder aşk galip gelsin birlikte secde ederken..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ah yar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ah yar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu kadar güzel fikirleri düşünen insan diğerleri gibi sıradan birisi olamaz size tavsiyem FERIDUN YıLMAZ YÜCELER in çok güzel bir kitabı var kitabın adı BAŞARININ KİLOMETRE TAŞLARI bu kitab çok güzel ve özel bir eser tavsiyemi değerlendirdiğinizde ne kadar haklı olduğumu anlayacaksınız...
Buradan bir ay öncesine kadar telefonuma gelen mesaj aynen şuydu;
" Kıblesi belli sevgimin niyet ettim, Senin kalbine fatihayla başlayıp, yasinle bitirmeye. Hadi yar dur kıyama birlikte kılalım sevgimizin sünnetiyle farzını! " Bende bu mesaja karşılık verdiğim mesaj buydu: "Nereden buluyorsun böyle güzel mesajları" dedim, arkadaşıma Onunda verdiği cevapta," bana da bir arkadaşım tarafından gönderildi "dedi.
Şiirleriniz o kadar güzel ki üstadem maşallah sanal alemden çıkıp telefonda saklanan sms bile olmaya başladı...
Eski deyimle, bir istiğrak halinde söylenen sözlere benziyor şiir. ne söyleyen, ne de söylenen muaheze edilemez. sevgi kıblesinin, yar kalbi olarak ele alınması çok ilginç. hatta, dini ıstılahta, arz u semaya sığmam diyen Hakk'ın, mekandan ve zamandan münehhez olmasına rağmen, insan kalbini mekan ittihaz etmesine de uygun şiir. şiirin bir diğer önemli özelliğine gelince, sevgi izharının namaza bağlanması, ve yine eski ifade ile söyleyeyim, şen'inin sünnet ve farzının olması... öyle ya, tadil i erkan hassasiyetine göre kılınan namazların sebebi, sevginin hassına ermek için değil mi... gün içinde okuduğum en anlamlı şiirlerden. şiirin yazanını tebrik ederim.
TEBRİKLER
Selam Sabır Ve Dua İle
ALLAH c.c emanet ol.