(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TOPLA GÖÇÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TOPLA GÖÇÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün gelince vakit ömür dolunca her birimiz kavuşacağız yüce rabbimize,şükürler olsun ki bu dünyanın nimetlerini tattırdı bizlere. Harika ders alınacak nice güzel bir şiirdi,üstadımı kutluyor saygılar sunuyorum..
Yolcuyuz ebede.Ama nedense bu yolculuğun bir türlü farkına varamıyoruz. Şaşarım o kimseye ki ölümün hak olduğunu bilir de hala dünyaya dört elle sarılır. Cehennemin hak olduğunu bilir de günahtan kendini muhafaza etmez. Cennetin hak olduğunu bilir de cennetlik amelleri yapmaz. Hesabın hak olduğunu bilir de hesap için korku duymaz.
üstadım bunu yazan yürekte aynı derde müptela bilmek yetmiyor nefis ayrı bir şey yaşamak ayrı bir şey insanda gaflet perdesi var bile bile atar ateşe bencileyin el bet şeytanda biliyordu ama nefis ene farklı bir şey bilmeyi aşıyor
teşekkür ediyorum degerli yorum ve ziyaretiniz için
"Yollar susuz,menzil ırak/Topla göçü keyfi bırak." Bu dizeler bana daha çok belli bir yaşa gelmiş olanlar için yazılmış gibi geldi.Yanılıyor muyum Adnan üstadım ? İnsana ister istemez, öte tarafı düşündüren dizeleriniz, kendimize çeki düzen vermemizde uyarıcı olur, ümidindeyim. Tebrikler ..Sağlıcakla kalın...
DÜNYA HAYATI BİR MİSAFİR HANE NE GELDİĞİNİ BİLİRSİN NEDE GİTTİĞİNİ BOŞ GELDİK AMA DOLU GİTMEMİZ BİZİM İÇİN YARARLI OLANIDIR ÇOK GÜZEL MANEVİ BİR HAZ TEBRİK EDERİM YÜREĞİN DAİM OLSUN TEBRİKLERİMLE A.E.O