(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok çok haklısınız..sizinle aynı görüşteyim.. belkide sevmeyi bilmeyenleri sevdik.. vefasızı..aramızdaki fark siz mutluluğu yakalamışsınız ne güzel lakin bolon yerine başka bir örnek verseydiniz keşke :)) genelde balon kelimesini haberler için kullanırlar:))..şaka şaka..sonuçta balonun özgürlüğü de belirli bir yere kadardır..sonrası malum..güneş çok daha kavurur ne diyelim..sevenlerin canı sağolsun..isterseniz yine seversiniz genç kalem.. gönül hercai olmaya görsün her çiçeğe konuyor ..karanfili var..orkidesi var..zambağı var ..gülü var..bizler için ise bülbül yine aynı bülbül olur ..unutabiliyorsanız unutun diyecem ama çok zor efendim ancak nefret etmeyin nefret çok daha aşkı körükler..acımayında cünkü yalnızlığın içinde acımak da nefreti doğurur..sonuçta hep başa dönülür.. aşka..
yoruma yorumlar yazmayı pek sevmem ama yüreğiniz beni içlendirdi..benden size sevgiler..kaleminiz daim olsun..esen kalın
evet, doğru söylediniz.. fakat biz gülü sevdik dikeni battı. Anlayacağınız bir daha ne karanfile ne orkideye yaklaşabiliyoruz. Bir daha sevmek... Böyle iyi ya :)) saygılarımla.
okurken düşündüm haklı ve haksızlıklarımı ..insanız ya elbette olacak haksızlıklarımız ve haklarımız..aşkta olan neydi. güven meselesi mi..ki kendimizi hep haklı görürüz
vicdanı sorgulamak gerekir bence..ben nerde hata yaptım diye.. artılar eksiler yan yana getirmeli..kendi yaşamın çerçevesinden değil birde karşıdakinin değer yarılarıyla bakmalı derim hak olan şeye.. seven hep ben haklıyım dememeli bence..o zaman bencillik söz konusu olur ki..yalnızlığa itilir veya yalnızlığı tercih eder kendince ..yani siler atar..silemiyorsa yalnız değildir her ne kadar yalnızlık bana mutluluk veriyor dese bile yalanı bir zaman sonra kendine güler ve sonra acıyı burktukça burkar vicdanlı yüreğinde.. sevgide bencillik olmaz tabiki gerçek sevgi ise ...değilse uğranılacak çok limanı vardır ben haklıyım diye diye..egolu insanlarıın çok limanı olur :)) ne zenginlik amma velakin işte aşkın gözleri çok çetindir..döndürdükçe döndürür etrafında..
kendimi gördüm şiirde sanki bu aşkın ortak yanları ızdırap meselesi olsa gerek ..kaleminiz daim olsun esen kalınız..
efendim öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederim :) Zaten bu gibi durumlar sevmeyi bilmeyenlerin sevenleri oyalamasıyla meydana geliyor. Seven kişi ne kadar haklı olsa da haksızlığı kabullenir. İnsan kendisine 'Ne yaptım da böyle oldu ?' diye sorduktan sonra cevap bulamayınca da başlıyor nefret söylemleri. Çünkü seven taraf sonucunda ne olursa olsun her şeyi kabullenir. Yalnızlık ve Mutluluk kategorisine gelirsek, kişi gerçekten bir süre sonra yalnızlıktan mutluluk duyuyor.. 'İyi ki yalnızım' diyor. Bunu size şöyle açıklayayım: Bir baloncunun elindeki 7-8 balonu düşünün. Hepsi balonları taşıyan adama esir. Aralarından bir balonun uçup gittiğini düşünün.. Yalnız ama özgür.. Sonucunda mutlu :) Sevgilerimle..
yoruma yorumlar yazmayı pek sevmem ama yüreğiniz beni içlendirdi..benden size sevgiler..kaleminiz daim olsun..esen kalın