(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN AĞLAMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN AĞLAMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu aralar maşallah çok üretiyorsun hocam.Hepside birbirinden güzel.İnan ki yorum yazmaya hepsine yetişemiyorum.Bu şiire facede yorum yapmıştım ama burdada yazdığımı sanıyordum,yazmadığımı farkettim.Orada da söylemiştim.Bu şiirin muhatabı her kim ise kıymetinizi bilsin.Gerçekten çok güzel bir şiir.O kadar içten,o kadar samimi duygularla yazılmışki.Beni çok derinden etkiledi dizeler.Her dize ayrı bir güzel,ayrı bir duygu seli.İnsanın hayatında sen ağlama ben ağlarım senin yerine diyecek birisinin olması ne iyidir kimbilir.Yüreğine sağlık.Tekrar tebrikler...
İnsan, sevdiğinin kılına bile zarar gelmemesini ister Adnan üstadım ! Şiirinizdeki ağlamak fiiliyle çok şeyi anlatmışsınız.Ağlayan gözler karşısında hangi yürek yumuşamaz ki ? Sağlıcakla kalın..Çokça selamlar..
Sevdiği hep mutlu olsun, gözleri hep gülsün istiyor insan. Allah ikinizi de ağlatmasın inşallah. Gülen gözlerle bakın daima hayata. Yüreğinize sağlık. Saygılarımla...
İKİMİZİN YERİNE O güzel gözlerden hiç yaş akmasın Yüreğinden o sevgin eksik olmasın Dilerim bir ömür mutlu olasın Ben ağlarım ikimizin yerine
Bu dörtlükte benden size affnıza sğınarak bir hatamız var ise affola Herzamanda bu böyle olmadımı değerli şairim sevda uğruna kaç taş yer değiştirdi onlar mutlu olsunda biz razıyız gözyaşlarına be şairim fazla söze gerek yok enfes bir eserdi tebrikler kucak dolusu sevgiler
Adnan hocam inanın içim bir tuhaf oldu şiirinizi okuyunca. Hani insan bazen sanki kendisine özel sipariş şiir diye adlandırır ya bazı eserleri, işte bende bu şiiri sanki ben yazmışım gibi sahipleniverdim nedense. Sizi canı gönülden tebrik ediyorum değerli kalem. Kaleminiz kelamınız zeval bulmaz işaallah. saygı ve selamlarımla...