öylece çek git ardına bakma bile bir şey var sadece son bir şey istediğim senden ellerim kirli olmasa denerdim inan ama zor gelirse kırılmam yüreğin yıkayabilir mi yüreği mi yarama dokunmadan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARAMA DOKUNMADAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARAMA DOKUNMADAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''öylece çek git ardına bakma bile bir şey var sadece son bir şey istediğim senden ellerim kirli olmasa denerdim inan ama zor gelirse kırılmam yüreğin yıkayabilir mi yüreği mi yarama dokunmadan''
İkinci Dünya savaşı sonrası uzun yaşanan ömürlerin,kısa yazılan şiirleri olmuştur.Yıllar sonra, o şiir tadında ama başka bir mevzide bir şiirle tanışmak,kafadan kurşun yemeye benzer.
Güzel olmuş benim sevdiğim tarzda kısa öz.serbest şiir işte bu.Yoksa öyle alt alta tekrarla bir duyguyu anlatamama korkusuyla uzuzn uzun ve uyumsuz şiirlerde görüyoruz.Hemde şiir toplantılarında okunuyor ve bir şey anlaşılmıyor. sizi tebrik ederim.Saygılarımla.
uzun uzun anlatımların arasından ifadede ki o kısa sadet! en güzeli... ve ne yazık ki şiir yazanlar arasında bu çok çok az.. bunu başardığınız için ayrıca teşekkür!
ardına bakma bile
bir şey var
sadece son bir şey
istediğim senden
ellerim
kirli olmasa
denerdim inan
ama
zor gelirse
kırılmam
yüreğin
yıkayabilir mi
yüreği mi
yarama dokunmadan''
İkinci Dünya savaşı sonrası uzun yaşanan ömürlerin,kısa yazılan şiirleri olmuştur.Yıllar sonra, o şiir tadında ama başka bir mevzide bir şiirle tanışmak,kafadan kurşun yemeye benzer.
En derin saygı ve sevgilerimle.