(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK DEĞİL.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK DEĞİL.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Final...Başlı başına bir şiir olmuş zaten. "yüreği aşk değil insan acıtır" Ve her seferinde o insanların (aşkın) peşinde koşarız elimizde olmadan. Acıyacağını bile bile nedense. Belki de aşkın diğer adıdır acı. Acı olmayınca aşk da sağlam olmuyor nedense. Sevgimle...
ve o umutlar zamanı geldiğinde koparılıp yatırılır bir güzel bakır fıçılara, ardından uzun bir damıtılma süresi... ve işte karşınızda umutların yeniden dirilişi...
Böylesi bir final şirin üstünü zayıflatıyor.Tokat gibi üç kelime kalıyor .Keşke son üç mısrayı yazmasaydınız size beş verirdim.Şimdi karıştırdım karıştırdım matematik kitaplarını.Size bu şiirinizden dolayı (n) üstü (n) veriyorum.saygılarımla.
ya işte budur bızı bız acıtırız....ruhlarımız kanatır en çok, en yakınımız bazen...bazende en uzaktakı tanımadığımızdır acıtan...kısa ama sıyahada yakısandı sıırınız sevgıler
vefa bir semt olarak kaldığından beri, özlemlerin anlamı da kalmadı; haliyle özlemeyen insan ,aramayan sormayan insan acıtan yalnızlığa mahkumdur.İnsan kelime olarak zaten isyan kökünden gelir, bu isyan herşeye karşı olmamalı.toprağı incitmeden yürüyebilmeli.vazgeçilmez olduğunu düşündüğün an vazgeçilmişsindir bile.kendin vazgeçmezsen neye yarar.en büyük korkudur bu geçlik korkusu ve insanın ençok yaptığı..
İnsanın yüreğine kazınan bir dize.
Bütün kalbimle teşekkür ederim size.