(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_YALAN_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_YALAN_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bakmasını bilmek gerek Olumsuz düşüncelerden soyunup Düşünsek... Bazen, nazarı kendine değer insanın desek Masmavi gülümsesek... Tebrik ederim yüreğinize sağlık Masmavi gülücükler bıraktım sayfanıza selam ve saygılarımla....
bir dönem yalan yüklü gemileriyle gelip geçenler gördüm hani, şairin ateş alır gibi hızlı dediklerinden de hızlılardı. o sıra,gölgede kendini arayanlar gibi yürek ve gecelerin ince gururu vardı üzerimde. fakat o yalan yüklü gemileri torpilleyene kadar bilmiyordum gökyüzünün bu kadar mavi bu kadar güzel olduğunu. lehte kimsenin ulaşamadığı durgunlukmuş suda suretler..sevgiler.
Bir karanlık geliyor yokluğunun ardından Ne zaman güneş batsa bu son gecem diyorum Vazgeç yalan dünyanın köhne saltanatından Yetişir bunca keder, bunca elem diyorum ...............yazan yürek sahibine en derin saygılarımla..yoruma değer gördüğüm paylaşımınızı kutlarım......
sevgili arkadaşım gözlerinin renginde gülsün hayat sana, şiirlerine yorum yapmıyorum sürekli takip ediyorum şiirlerin tescilli zaten ama sanki son zamanlarda hüzün damlıyor güzel yüreğinden yanılmış olmayı isterim, sevgimle kal şiirle kal sağlıcakla kal
of beyaaa... ben de geçen hafta yapmıştım, bu hafta yemeğini yaptım. yarın pazar gene alayım da börek yapam ,,, olmaz ki şimdi yahu acıktık zaten... mucks..
Bir vardılar, bir yoktular Gönül bahçeme, ateş almaya gelir gibi çat kapı girdiler. Ve sudan sebep bahanelerle Yıldırımdan hızlı gittiler.
Üzülmüyorum, çünki… Alışmaya, Fırsat bile vermediler dese de Kendimi telkinde dilim…
Nabzımın kontrolsüz atışında Yalan diyordu yalan Hem de, kocaman bir kuyruklu yalan Ağlamaklı hal alırken yüreğim. __________________Onlarla koşarken karanlıktan aydınlığa hep bir ağızla söylediğimiz mutluluklar vardı yarınlara dair şarkı yalan koşmak yalan mutluluklar yalan olmuş kutluyorum yazan yüreği hüzünde olsa şiir olarak kutladım saygılarımla...
kaleminizi kutluyor saygılar sunuyorum..