Sımsıkı kavramış yelesinden Koşturuyorken ayın karanlık yüzüne Meydan okudum muhteşem rengiyle Yoluma çıkan sayısız yıldız sarısına…
. . .
Kadınım!
Teninle törpüle dilimdeki çapakları Asit bazlı kimyasallarla şartla ruh zeminimi *Sarı leblebi tozuyla doldurunca ağzımı İmkansız ıslıklar çaldır yuvarlak hatlarına…
Görme engelli keşfinde olsun Çıplağında gezinen ellerim!
Kıvrımlarında gezinen hiçliğin nedenini Her duman molasında sorgula beynimin Yakaladığında Bedenime sırnaşan tembel kediyi Çılgınlığında mart deviniminin O an son ver miskinliğine…
Kadınım!
Karanlığa köle gölgeler Boy ölçüşürken Tavan aynası sevişmelerle Hazzında doluluğumuz Eş zamanlı çıkarsınlar seyir zevkini…
Tenine fetiş cehennem tırnakları Yırtınca inanca kanat açmış Gizli gamzendeki *Meleğin yüzünü Ay tutulmaya Sokak köpekleri ulumaya dursun Kaybolan inancın gecedeki yasına…
Ve Kadınım!
Söz verelim… Şu an; Ötenazi kabulünde yaşayalım İlahi gerçeğini aşkın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S__a__r__ı__m... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S__a__r__ı__m... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.