(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MECÂLİM ERZURUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MECÂLİM ERZURUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Erzurum Erzurum güzel Erzurum Ozanı gönülden har lı Erzurum Dağları boranlı karlı Erzurum.
Anadolumuzun güzel yurdumuzun bağrından kopup gelen türkülerimiz. Ne güzeldir onlar ve işte o güzel uzun havalardan beni en çok etkileyenlerden biri hatta birincisi.
Erzurum dağlarıda kar ile boran Sardı yüreğimi de anam derd ile verem Versinler elime bir kurşun kalem Yazam arzuhalımıda yara gönderem. Bir de Kışlalar doldu bu gün diye başlayan vardı hani dinleyince ağlamamak imkansız...
Şiiriniz çok güzel. İyiki bir şiirime yorum yazdınızda sizi tanıdım. Selam sevgi ve saygı ile...
rıfati tarafından 12/11/2007 7:29:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dostum gönül bağım var Erzurum ve Erzurumlu ile...Yüreğine sağlık...Duygulandım....Erzuruma bir soluk gittim geldim...Dizelerinin sayesinde..Saygı ve selam ile...
Selim der ki Vatandır hemde candır Serhatta sevgidir cana canandır Bayrağa renk veren,değerli kandır Akmaya mecâlim oldun Erzurum + Vatan sevgisi İmandandır ve sevgilerin en kutsalıdır. Allah Vatan sevgini hiç eksik etmesin aziz kardeşim.
Değerli kardeşimin dadaş olduğunu öğrenerek bir kez daha derinleştirdim dostlukları içimde Ben burada haftada bir giderim dadaşların kahvesine birbirimizi çok severiz Doğuştan yetenekli ve espirili insanlar Bütün illerimizi severim ama bu ustaca şiirinizle Erzuruma karşı bir özlem duydum bu gün inşallah gitmek nasip olur
Şiirden harika tadlar aldım değerli dostum Selam sevgi ve hürmetimle
Ozanı gönülden har lı Erzurum
Dağları boranlı karlı Erzurum.
Anadolumuzun güzel yurdumuzun bağrından kopup gelen türkülerimiz. Ne güzeldir onlar ve işte o güzel uzun havalardan beni en çok etkileyenlerden biri hatta birincisi.
Erzurum dağlarıda kar ile boran
Sardı yüreğimi de anam derd ile verem
Versinler elime bir kurşun kalem
Yazam arzuhalımıda yara gönderem.
Bir de Kışlalar doldu bu gün diye başlayan vardı hani dinleyince ağlamamak imkansız...
Şiiriniz çok güzel. İyiki bir şiirime yorum yazdınızda sizi tanıdım.
Selam sevgi ve saygı ile...
rıfati tarafından 12/11/2007 7:29:50 PM zamanında düzenlenmiştir.