(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
z-ahir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
z-ahir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
semender, klasik şiirde ve mitolojide yanmadığına, ateşe bir süre dayandığına inanılan bir canlı. işte mevlana diyor ki, öyle bir ateşin içindesin ki, bu ateş içinde kalabilmen için semender olman gerekir.
"ateşde karar eyledi gerçi ki semender suz-i dil ü can ruk’asına olmaya hamil" fatih sultan mehmet
"ateş içinde yaşamaya karar verdi semender, aşkın gönlü ve canı yakan gömleğini giymemek için"
ateşte yanmadığına hatta ateşi söndürdüğüne inanılan efsanevi kertenkele benzeri bu omurgalı hayvanın aynı zamanda fotosentez algleri de taşıdığı bu özelliği de yeni anlaşıldı..
irdeleyen düşünce paylaşımnıza hayata kattığınız cümle güzelliklere gönül dolsu teşekkürler iyi ki varsınız değerli Ahmet hocam..:) sevgim saygım selamlarımla..
ağacın oluşumundaki etkenlerde önemlidir elbet sağolasınız iyi ki varsınız değerli Şaban hocam teşekkürlerim hayata kayttığınız cümle güzelliklere..:) sevgim saygım selamlarımla..