(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYVALCA’DAN SU İSTERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYVALCA’DAN SU İSTERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YANİ ADNAN BEY KARDEŞİM BU RESİMDEKİ SU GÖRÜLÜRDE İÇİLMEZMİ VALLAHA CANIM ÇEKTİ ŞİİRİNİZİDE AYNI RESİMDEKİ GİBİ BİR DİKİŞTE İÇTİM GİTTİ ÇOK GÜZEL BİR ESER KUTLARIM
Çok güzel bir şiirdi kutluyorum.Bna küçükken gittiğim köyümü anımsattı çok teşekkür ediyorum .Su ne güzel Rabbimize bin şükür olsun . Saygı selam ve dua ile
bülbülü altın kafese koymuşlar o illede benim vatanım demiş.insanın engüzel yaşadığı ve unutamadığı çoçukluk yılları beş ile on üç yaşa arası.her şeyi unuta biliyorsunda o yılları asla unutamıyorsun.güzel bir sılahi rahimdi şiirde olsaAdnan abi.kutluyorum saygılarımla abiçim.
Köyümü ve eşimin köyünü hatırlattınız bana. Dağlardan gelen o su buz gibiydi. Tadına ise doyum olmuyordu. Yüreğinize sağlık. Çok güzeldi. Saygılarımla...
bir rant yokta, düşüncesizlik. devlet milletin psolojini düşünmüyor. bence çevrecilere soruldugu kadar toplum psikologlarınada sorulmalı yapılacak projeler. tolumu köksüzleştiriliyor. geçmişi yok ediliyor. hatıraları anıları yıkılıyor buda bilhassa ileri yaşlarda büyük çöküntü ye neden olur. bunlar hesab edilmeli. devlet milletinin mutlulugu refahı için var olmalı. milleti mutsuz olan devlet olsa ne olmasa ne
eyvallah, emin olun köyde dogdugum ve hatıralarım oldugu için mutluyum çünki degişim köylerde mekan olarak biraz daha az oluyor şehirler atıraları yok ediyor. koca koca binalar tek
ayvalcada bizim için çok önemli idi, çünki hatıralarımız ayvalca ile beraber yok edildi. yıkıldı yol geçecek diye. ne ayvalca çeşmesi kaldı nede mekan:) o yüzdendir yüregin yangısı,
Suyu tatlıysa bir kaç kovada biz dolduralım üstadım. Şaka bir yana usta kaleminiz ne yazsa yakışıyor üstadım. bu güzel eserinide tadında ve güzeldi tebrik ediyor saygılar sunuyorum..
Şu resmi gördüm ya ,Biliyormusun Bozkır'i içim cız etti Bu çeşmenin aynısı Rahmetli dedem yapmıştı Nice çeşmeleri vardır adına .hatıra kalsın diye evlatlarına torunlarına.sevdiği işçileri ve hemşerilerine . Ağaydı dedem ama ne ağaymış.yufka yürekli merhamet sahibiymiş.derllerki sen ona benzemişin Canım dedem bir sürü kavaklar ekmiş .bukavaklar benim ilk torunum olacak demiş Malesef ne kavaklar kaldı ne de yaptığı bazı çeşmeler Tarlaya giderken dururum o çeşmenin suyuna dayarım ağzımı kana kana içer Rahmet okurum ağa dedeme Kusura bakma sizinle bunu paylaşmak istedim.
eyvallah iyiki paylaştınız memnun oldum . eskide yollarda çeşmeler çook önemli idi. yolcu yayan gider yolda susuz kalır buz gbi bir su bulursa ne dua ederdi yaptırana sebeb olana. şimdilerde insanlar dua etmeyide azalttılar bir birlerine siz yazdıkça bende çocukluguma gittim, yol üzernde .felan felanın hayratı yazardı çeşmelerde. şimdi hepsi bakımsızlıktan kurudu yıkıldı.
şöyle iki elini yanyana getirip çeşmenin önüne tutacaksın ve avuçlarına dolan suyu, bir kısmını yanaklarından taşırarak kana kana içeceksin.. sonra bir ooohhh çekeceksin derinden.. şifa niyetine belli bir yaştan sonra insan, doğduğu topraklara daha bir özlem duymaya başlarmış .. benim de yazılarımda yaşadığım geri dönüşlerin bir benzerini sizde görmek güzel bu güzel dizeler de o güçlü özlemi yansıtan bir duygu selini yansıtıyor..
ŞİİR GÜZELDİ AMA RESİM O KADAR HOŞ Kİ ÇARPA ÇARPA YÜNÜ YIKAYACAKSIN AVUÇ DOLUSU İÇECEK SİN YADA O BORULARA AĞZINI DAYAYIP KANA KAN İÇECEKSİN İNAN Kİ KÖYÜ HATIRLATTI BANA
VALLAHA CANIM ÇEKTİ
ŞİİRİNİZİDE AYNI RESİMDEKİ GİBİ BİR DİKİŞTE İÇTİM GİTTİ
ÇOK GÜZEL BİR ESER KUTLARIM