odaların içindeyim yolda, sokakta, dağ başlarında dolaşıp geziniyor bedenim; yüreğim ile beynimin yarısı senin, yarısı benim.
elim elimi oğuşturur kütürdetir bazen, bazen tırnaklarım tırnaklarımla uğraşır, sağ elim sol elime sol elim sağ elime derken sağ- sol, arkadaş olur iki kelime.
can sıkıntısından yorgunluktan bazen uzanırım boylu boyunca divana dikilir kalır gözlerim tavana, tavan tavan değil ki sessiz beyaz sinema perdesi gizlenmiş bir aşkın filminde başlarsın baş rolde oynamaya...
sen mi yoksa ben mi hangimiz eğilip usulca fısıldamak istesek birbirimizin kulağına, sanırım ikimizin de itirazı olmaz buna gönül öyle ister en azından; şey... galiba... yavaş yavaş aşık oluyorum ben sana hiç de öyle kolay sıradan değil bu iş ürpertiyor beni, çok fena bu gidiş tavana bakınca seni görmek durup dururken düşle aşktan başıma çorap örmek!
insan kaç türlü yalnız olur, bir sen ben olursun bir ben sen olurum, sen bende seni ben sende beni bulurum; aramaya çıkınca benliğini yalnızlıkla çoğalıyor insan inan buna sevgili!
hayırdır inşallah, cep telefonum çalıyor yan odada arayan sen olabilir misin; uzak bir ihtimâl, fakat gönül istiyor, haydi boşver canım sen değilsen; açma kapat zaten açmadım, hani şu 850 ile başlayan yine aynı numara sık sık arıyor derdi neyse bu adamlar; hayat zaten baştan sona madara(!)
sen aramazsın beni hem çok, hem de yok söylecek bir şeyin tıpkı benim gibisin dokunamaz tuşlara elin zor mu bu iş o kadar; evet, hem de çok ’seviyorum seni’ diyebilmek büyük bir sorumluluk sevgili oysa seviyorum işte hem de deli gibi?!
anlamadım seni gitti gönül; yanlış zamanda doğru seçim doğru zamanda yanlış kişi doğduğum günden beri yalan yanlış düşler, avunmak mıdır gönül işi?!
gün günleri kovalıyor haftalar ay’ı; göz göze gelince alıyorum başıma belayı...
atamadım gitti yüreğimden sevdayı; umutlar yeni bahara şu ara çıkamam dağlara yine düşüme yoldaşsın, salıverdim kendimi istediğince senin ile gezsin, tozsun, dolaşsın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SALIVERDİM KENDİMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SALIVERDİM KENDİMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
atamadım gitti yüreğimden sevdayı; umutlar yeni bahara şu ara çıkamam dağlara yine düşüme yoldaşsın, salıverdim kendimi istediğince senin ile gezsin, tozsun, dolaşsın!
Bir mucnun gibi birakmissiniz kendinizi daglara Sevgili Saban dost.
----
Bir cikivarseydim diyorum beyazlarini giymis dimdik duran su daga Yalnizligima yoldas olurdu nazli nazli akan derelerin cagiltisi Bir kardelenle sevisir, günesle öpüsürdüm, anlatirdim ona dertlerimi (en iyisi ben susayim... / nacizane )
"can sıkıntısından yorgunluktan bazen uzanırım boylu boyunca divana dikilir kalır gözlerim tavana, tavan tavan değil ki sessiz beyaz sinema perdesi gizlenmiş bir aşkın filminde başlarsın baş rolde oynamaya..."
Şaban Bey, şiirinizi çok beğenerek okudum. Her bölüm diğer bölümle kopukluk yaratmadan çok güzel bağlanmış. Hem de gerçeklerle. Ne güzel bir düşünce, hangimiz tavana bakarak hayal kurmayız ki. Canlı sinama he mi:)) çok güzel çokk.
Ümit ,yüreğin ekmeği aşı, sofrasında katığı,hayat beklentiler içinde geçiyor zaten ,gönlün istediğini göz yanında arıyor,hayal de olsa anı yaşamak ,andan haz almak, sonrası... ya hüsran,ya vuslat.Beklentilerimiz içinde hiç yeri olmayanlar bazen hayatımızın başrolunde yerini alır,karmaşık duygular alır başını gider... Yüreğinize,kaleminize sağlık
atamadım gitti yüreğimden sevdayı;
umutlar yeni bahara
şu ara çıkamam dağlara
yine düşüme yoldaşsın,
salıverdim kendimi
istediğince senin ile
gezsin, tozsun, dolaşsın!
Bir mucnun gibi birakmissiniz kendinizi daglara Sevgili Saban dost.
----
Bir cikivarseydim diyorum beyazlarini giymis dimdik duran su daga
Yalnizligima yoldas olurdu nazli nazli akan derelerin cagiltisi
Bir kardelenle sevisir, günesle öpüsürdüm, anlatirdim ona dertlerimi (en iyisi ben susayim... / nacizane )
Harika bir anlatimdi... Hayran kaldim siirinize.
Sevgimle...