(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüzün akşamıydı zaman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüzün akşamıydı zaman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymetli Üstat : Özellikle " İyiler çoktan çekti ellerini dünyadan" dizeleri beni benden aldı götürdü başka diyarlara,Şiirleri sizin kaleminizden, sizin dilinizden okumak gerek.Yüreğinize sağlık selam ve saygılar sunuyorum..
Maalesef hüzün zamanlarımız vardır bu şiirin hüznü gibi. Elimizi bereket için açarken kuraklık yağar bazen gökyüzünden. İşte öyle tersine döner bazen hayat elimizi bir ömür yanımızda kalsın diye açarız duayla bir ömür el olur sevdiğimiz. Yüreğimizi bırakıp giderkende belkide hiç değmeyen birinin koluna takılır en acısıda bu galiba. Dediğiniz gibi iyiler elini çekti dünyadan ama yinede var demekki bir yerlerde iyiler az da olsa yoksa dünya dönmezdi. Benzer duygulardaydım belkide o yüzden etkilendim bu şiirden. Hüzündü dökülenler yürekten. Kaleminize sağlık güzel insan. Sevgilerde kalın.
Kopup git Sana ait yürekten Kopuk serseri yüreklere___________ah benimde yürek kopup gitti ayaklar altında ezildi.mıh cemalim yok oldu:( Tebrikler gönül dostu.yüreğinize saygı ve sevgiler
İyiler çoktan çektiler ellerini dünyadan Bari gölgesine sığın Koluna girmesen de Nefesi, nefesin Bakışı yol arkadaşı olsun gözlerinin...Hüzne rağmen güzel düşünebilmek,yürekli kişilerin işidir ve duruşudur.Değişik bir serbest şiirdi.Derinliği vardı.Beğenerek okudum.Hocam yüreğinize sağlık saygılarımla...