(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAKŞAKÇI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAKŞAKÇI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Belkide ama birde şöyle düşünün. yüzyıllar öncesindeki ozanlarımız da o zamanın olaylarını şiirlerine yazmışlar, türkülerde söylemişler. Onlar bunu yapmasaydı o olaylardan haberimiz olur muydu?
EYVALALH ÜSTAT GERÇİ '' İSTANBULDA BİRİSİ DENİZ SUYU SATMIŞ. BİR İÇEN BİR DAHA İÇMEMİŞ LAKİN KIRIKYIL GEÇİNMİŞ'' DER BABAM. DAVULCUDA GEÇİNİP GİDİYOR İŞTE BÖYLE
Kalemin, kelamın zeval bulmasın dost kalem. Ne kadar geçekçi tespitlerdi şiirinizde dile getirdiğiniz hususlar. Eee bunca sözün üzerine söz söylemek abesle iştigal olsa gerek. Saygı ve selamlarımla efendim.
Ne çok Şakşakçı ordusu varmş bura da yahu kim kimdir bende bilmiyorum kişiler ,başka bakıyorsun ki sözler hep aynı Kutladım kaleminizi .yüreğinize saygılar
Ben ne idi belirsiz kişiler yüzünden şiirlere veda ettim. şiirleri okur öyle yorum yaparım:(kıymet verdiklerimiz bile bize kıymet vermediler. ama ben buradayım.kalemine her zaman saygı duyduğum beğendim şiir dostlarımın yanındayım.yorumlarıma devam saygılar efendim
kutladım kaleminize bereket şakşakçılık sözü degldir. şakşakçılar ne idgü belirsiz paylaşımlara, harika, muhteşem yazıyorlar. dikkat ederseniz farkedersiniz.
herkesin fikrine ve begenisine saygı göstermek gerek. kimi anlamaz yazar kimi bilerek yazar ben kimsenin yorumunun tenkit edilmesine tarraftar degilim. :( ((
lütfen latife olarak alın...
güzel bir taşlama,duygular bunları söylemiş şair kaleme almış tebrikler :)
bende kimsenin şiirine veya yorumuna sataşma veya tenkit taraftarı degilim. lakin bazen şiiri hiç okumadan yorum yazanlar var. başlık nasıl ona göre yazıp gidiyor. birde ayyuka çıkaranlar varki harika muhteşem yazıyorlar okuyorum bir sanatsal yönü veya bilgi birkimi yok. kastımız onadır. degilse herkesin acemiligi olur veya herkes aynı düüzeyde yazamaz elbet..
Yerinde tesbitler ..... Güzel bir taşlama olmuş.Anlayana tabii.. Sizi yorumlarınızdan tanıyorum .Şiir okumak kadar yorum okumaya da meraklıyım... Sayfanıza uğrayıp bir selam vereyim dedim.... Ve bu güzel şiirle karşılaştım..... Kutlarım kalemi....Saygılar..
teşekkür ediyorum hoş safa geldiniz ben şiir yorumcusu degilim ve pek yapamam da. ama okumadan hiç bir şiirede harika yazmam. bu karşıdakinede saygısızlık şiirede.. malumunuz bilhassa bayanlara çok oluyor sataşma özel mesaj veya güzel olmayan bir şiire harika muhteşem yazanlar çok. inanaın üzülüyorum şair için. yetişme eksiklerini giderme fırsatı vermiyorlar.
aslında bu şiiri yayyınlamayı sonra düşünüyordum. baktım bir kaç arkadaş bu mevzuda yayınlamış şiirlerini bende zamanı herhalde diye düşündüm.
çok doğru bir tespit yapmışsınız, anlamlı dizelerle... insana dair reflekslerden biri de çoğu kez güzeli görmek değildir nedense.. güzel görünmek hevesidir yönlendiren ruhunu.. ne yapalım ki hal budur.. esen kalın