Salıncak kursak mesela ağaçtan ağaca, masamızı donatsak, sen mangalı yaksan, ben salatayı hazırlasam, alkollle aram iyi değildir ama, hadi hatırın için, birer bardak da bira!
Akşamın karanlığına karışsa gülüşlerimiz, doğa susmuş, sözlerimiz kayalara çarparak, bir bir bize yankılansa. Rüzgar hayran hayran yanımıza yaklaşarak, iliklerimize dolsa. Papatyalar tac olsa saçlarıma.
Anlıyor musun beni, doğanın efsunlu ve bakir yeşilliğinde, görmek isterdim seni, ve görmeni, seni ne kadar çok sevdiğimi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ULUDAĞ VE SEN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ULUDAĞ VE SEN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Salıncak kursak mesela ağaçtan ağaca, masamızı donatsak, sen mangalı yaksan, ben salatayı hazırlasam, alkollle aram iyi değildir ama, hadi hatırın için, birer bardak da bira!
O eski günleri yeniden yaşadım bir bir Hissetim sıcaklığını güneşin Ve nemli kokusunu yeşil çimlerin Ve tadına vardım yeniden Kuzoğlak, yemlik gibi yiyeceklerin
Çok doğal, içten ve güzeldi.. haz verdi okumak. Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.
Zaten şiir harflerin deklanşörüne basarak fotograf çekmek değil midir?
Ben de doğa ile sevgiyi yan yana düşünerek resmettim.
SAYGILAR.
http://terazibursa.blogspot.com/
Burada da hikaye denemem var okursanız sevinirim.