Ey ruhuma can katan sırlı güzellik bir bahar dalının coşkusunda filizlenen kirpikleri nemli bir sevda tomurcuğusun sen en yüksek yerinde unututulmuş bir uçurumun
Ey uzak dağ başlarında açmayı bekleyen tomurcuk keşke sarılabilsem boynuna güneşle her sabah keşke kanatlarım olsa uçup gelsem yanına yüreğimin içindekilerini getirebilsem tutabilsem üşüyen ellerini dokunup kirpiklerine kırılganlıklarını onarabilsem aşk üzere içtiğin su olsam yağmur olup yağsam mavi saçlarına ve oturup ağlasak beraber iki yalnızlığımıza...
umut çiçekleri eksen de gönül bahçeme canım cok acıyor can çiçeği zaman defterini kapatmış sonbahar sarmış düşlerimi öylesine yorgun öylesine kırgınım ki en az kırk yerinden yırtıldı kalbim ne yapsam yeşermiyor içimdeki çimenleri sevincin esmiyor içimin mavi rüzgarı artık, kırıldı camdan kalbim ömrüm ölüme ayarlı, ölüm ömrüme yolcuyum hakkını helal et nazlı tomurcuk, canımın gülü seni yemyeşil dağların gizemine emanet bırakıyorum hep gönlünce yaşayıp ömrünce gülesin diye.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ey ruhuma can katan sırlı güzellik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey ruhuma can katan sırlı güzellik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seam olsun sevgili hocam nasılsınız çok uzun zaman oldu görüşemedik ama inş sizi sayfama ekliyorum şiirleriniz tartışılmaz ayrı bir güzellikte SAYGILAR
...
olum bile guzelligini O'ndan aliyor Aslinda
guzele sevgiyle daima
tesekkur ediyorum Siire
Saygiyla .