Bir anda, bütün suçu kaleme atıyorum İlhamdan yoksun kentin düşüne yatıyorum
İstisnasız, sabırla çekiyorum günleri Sarmaşıktan göregör, arapsaçı hislerim Hep böyle kalmayacak çözülecek elbette Yaradan’dan dileğim aratmasın dünleri İnce fikirlerimi itinayla beslerim Yazılacak çok şey var, bu eşsiz memlekette.
Şairlik varsa serde, çiçek açar da belde Anlaşılmaz genelde denir ki delilikten Varsın öyle bilsinler, kulak asmayacağım İlham… Belki şu anda, karman çorman bir halde Sıkıntımı çiğneyip geçebilse eşikten O zamancennetvari, gül kokacak ocağım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_ŞAİRLİK VARSA SERDE_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_ŞAİRLİK VARSA SERDE_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairlik varsa serde Acılar asılır dilde Giriftar olur gönüller Hal halde düşer derde.......Kaleminize yüreyinize sağlık efendim bu güzel dizeleri okuyunca iki söz demeden çıkamıyorum affaola sürcü lisanım tebrik ediyorum her satırını saygıyla selamlar....
Şairliğe gönül vermiş kalemde ilham biter mi hiç şairin bakıp da gördüğünü başkaları göremez. Çok güzeldi efendim.İlham perinizin daim olması dileğiyle güzel eseri kutluyor saygılar sunuyorum..
Bir anda, bütün suçu kaleme atıyorum Dönüşümde bir tafra, bir de tuhaf yılgınlık Sandı ki, uzanmışım keyfin ta içindeyim Lüzum kalmadı deyip ellere satıyorum, Zarurettendi oysa üç beş günlük ayrılık Şimdilik… ‘’Allah Kerim’’, sözüyle telkindeyim.
İstisnasız, sabırla çekiyorum günleri Sarmaşıktan göregör, arapsaçı hislerim Hep böyle kalmayacak çözülecek elbette Yaradan’dan dileğim aratmasın dünleri İnce fikirlerimi itinayla beslerim Yazılacak çok şey var, bu eşsiz memlekette.
Şairlik varsa serde, çiçek açar da belde Anlaşılmaz genelde denir ki delilikten Varsın öyle bilsinler, kulak asmayacağım İlham… Belki şu anda, karman çorman bir halde Sıkıntımı çiğneyip geçebilse eşikten O zaman cennetvari, gül kokacak ocağım.
Hoş geldiniz efenim... ilham tarafından terk edilme durumları...:)) umutsuz vaka benimkisi. Siteden ve şiriden uzak kalınca demek böyle oluyormuş. Teşekkürler. Sevgiler-selamlar.
İstisnasız, sabırla çekiyorum günleri Sarmaşıktan göregör, arapsaçı hislerim Hep böyle kalmayacak çözülecek elbette Yaradan’dan dileğim aratmasın dünleri İnce fikirlerimi itinayla beslerim Yazılacak çok şey var, bu eşsiz memlekette.
çok güzeldi....çözülecek inşallah tüm probler....biz çözülmeden.... her zamanki gibi çok güzeldi...kalemin hep yazsın diliyorum...sevgiler
Bir anda, bütün suçu kaleme atıyorum Dönüşümde bir tafra, bir de tuhaf yılgınlık Sandı ki, uzanmışım keyfin ta içindeyim Lüzum kalmadı deyip ellere satıyorum, Zarurettendi oysa üç beş günlük ayrılık Şimdilik… ‘’Allah Kerim’’, sözüyle telkindeyim.
İstisnasız, sabırla çekiyorum günleri Sarmaşıktan göregör, arapsaçı hislerim Hep böyle kalmayacak çözülecek elbette Yaradan’dan dileğim aratmasın dünleri İnce fikirlerimi itinayla beslerim Yazılacak çok şey var, bu eşsiz memlekette.
Şairlik varsa serde, çiçek açar da belde Anlaşılmaz genelde denir ki delilikten Varsın öyle bilsinler, kulak asmayacağım İlham… Belki şu anda, karman çorman bir halde Sıkıntımı çiğneyip geçebilse eşikten O zaman cennetvari, gül kokacak ocağım.
2 Şubat 2013 / NÜS
Yüreğine kalemine sağlık üstadım severek okudum, Yürek sesin hiç susmasın........ Saygılar selamlar...................
ha varsın ha yoksun bazan istemediğim kadar çoksun yürekte bazan ucu kanlı oksun yürekte kimi zaman umulmadık bir an/da belirirsin gönül kapımda açmasamda kırar girersin yüssüzce şok üstüne şoksun gözün hep gitmekte ne varsın ne yoksun bir varsın bir yoksun ey aşk gitme bu sefer kal yürekte kasırga,tufan ruhumun denizinde sen beyaz bir gemi dümeni benim elimde sen olmak üzere iken alabora ben dalgalanırken öfkeyle bin bir hışımla ey aşk sen bana çok iyi geldin eminim ben/de sana sen şifasın sen ilaçsın inan ruhuma
Baştan başa şiiriniz bir hazdı çok güzel duygularla kaleme alınmş harika bir eser Akıl olan her insanda şairlik olurda yazmak için özenti olmaz her kafa bir başka hava çalar yürekten kutlarım beğenilerimi ve takdirlerimi bırakıyorum. yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun devamını dilerim selamlarımla esen kalınız
can necla serde hep şairlik varsa bu gün olmasa bile yarın gelir ilham melekeleri.sen bu güzel yüreğinle hep misafir et onları.kelamın daim olsun can neclam.kutlarım
Şairlik varsa serde; böyle güzel şeyler yqazılır, delimi diyorlar, bırakın desinler sevgi adına, memleket adına biraz deli olmak gerekir, yüreğinize sağlık, harikaydı.Sevgiyle, selamla
Acılar asılır dilde
Giriftar olur gönüller
Hal halde düşer derde.......Kaleminize yüreyinize sağlık efendim bu güzel dizeleri okuyunca iki söz demeden çıkamıyorum affaola sürcü lisanım tebrik ediyorum her satırını saygıyla selamlar....