(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
***♥........இܓ......♥..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
***♥........இܓ......♥..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SAYGI MECBURİ,SEVGİ İSTEĞE BAĞLI. ÇOK GÜZEL BİR SÖZ.DEFTERİMİZE HOŞ GELDİNİZ.HAYIRLI OLSUN.BİR KİŞİ KARŞISINDAKİ KİŞİYİ HİÇBİR ZAMAN SEVMEK ZORUNDA DEĞİL.AMA,KENDİSİNE OLAN SAYGISI YÜZÜNDEN NE OLURSA OLSUN SAYGI DUYMAK ZORUNDALAR.ŞİİR ,İNSANIN TA YÜREĞİNİN DERİNLİKLERİNDEN KOPUP GELEN BİR DUYGU SELİDİR.BU İSTER BİR MISRA OLUR,İSTERSE 10 KITA OLUR.O KİŞİYİ AL AŞAĞI ETMEĞİ GERKTİRMEZ.SAYGI DUYACAKSIN.YAHUT OKUDUN ,BEĞENMEDİN YORUM YAPMAYACAKSIN ARKADAŞ.BİRKAÇ YORUMUNU OKUDUM ,SAYFANDAKİ KİŞİLERİN GÜYA YORUM YAPMIŞLAR.ONLAR HEP ÖYLE.NEYSE ÖNEMLİ DEĞİL BU KONU.ŞİİRİNDEKİ İŞARETLERİN ANLAMLARINI PEK ANLAYAMADIM.BEN BÖYLE YAZILARIN YOKSUNUYUM.YAŞIM 67 ADIM SUZAN.EMEKLİ ÖĞRETMENİM.DİĞER ŞİİRLERİNİDE OKUDUM.ÇOK KUVVETLİ BİLGİN VAR HER KONUDA KUTLARIM SENİ KARDEŞİM.GÖNÜL DOLUSU SELAMLAR.TEKRAR HOŞ GELDİN.DUR BAKALIM BU SAYFADA DAHA NELER ÖĞRENECEKSİN.SABIRLI OL.
Hancı
Bilir misin hancı, bu güne kadar Hanından kaç yolcu çıktı bu yola? Sıladan gurbete giden yolcular Kaç damla göz yaşı döktü bu yola?
Getirmeden bu yolların sonunu, Kaç yolcu son durak yaptı hanını? Kaç yolcu bu yolda verdi canını, Ecel kaç yolcuyu çekti bu yola?
Akar bir oluktan beş dağın karı, Demişler adına 'hasret pınarı' Şu mezarı gölgeleyen çınarı Kimin için kimler dikti bu yola?
Kaç aşık bu yolda zaman eritti, Kaç yorgun hanında terin kuruttu. Bu taşlı yol kaç çarığı çürüttü Kaç topuğun kanı aktı bu yola?
Yollar kıvrım kıvrım, dağlar sıralı, Düşünürüm, yollar beni yoralı. Kaç ceylan iniyor böğrü yaralı Her gecenin seher vakti bu yola?
Ben bilmedim gitti n'olur sen söyle, Bu yollar kararsız uzar mı böyle? Yar için iç çekip, karşıki köyde Hangi göz kaç sene baktı bu yola?
güzel kardeşim.ben ilkdört satırda önce söze yorum yaptım ,ondan sonra bazı açıklamalarda bulundum.Ben bu deftere gireli bir buçuk yılı geçti.Eskiler bana şiir yorumu yapıyorum diye neler yapmadılar.Ben bakın etkili yorum seçmiyorum neden? Ben kişiye yorum yapmıyorum ,çünkü ki,şiler birbirine sanal ama şiirler öyle değil önümüzde duruyor.Şiire yorum yapıyorum.Benim gözümde şiir kişinin yüreğinden dökülen,ister bir mısralık olsun ,ister on kıtalık olsun,duygu damlacıklarının kağıda dökülmesidir.Bu yüreğin enderin köşesinden gelen bu duygulara saygı göstermek zorundayım.Benim sayfama gelen bütün arkadaşlar kendisi bulmuştur beni.bir tek sizin sayfanızı tesadüfen buldum ben.sayfanızı inceledim .Allah ve yarattıklarınına saygınızın olduğunu gördüm ve şiirlerinizi okuyunca yeni geldiğinizi görüp hoş geldin diyeyim dedim.Amacım tanışmaktı.teşekkür ederim yorumuma cevap verdiniz.Bayan olduğunuzu biliyorum.Ben o anneciğim şiirini feys sayfamda günler önce yayınlamıştım.Gerçekten çok güzel bir şiir.Bende anne olduğum için üstadın şiirlerini çok seviyorum yazmıştım.Ne güzel sizde o şiiri seçmişsiniz.çok teşekkür ediyorum nezaketinize.Hayatta devamlı başarılı olmanız dileği ile.Allaha emanet olun.Selamlar.
Yorumunuzu şimdi okudum ve cevaplandırmaya çalışacağım…
Öncelikle sizin bir takım yorumlarınızdan kaynaklanan nedenlerle sizi rencide etmek maksadı taşımasa da bazı yanlışlıkların yapılmaması adına bana ve hakikate ters gelen düşüncelerinizle yapmış olduğunuz yorumlarınız dan dolayı size verdiğim açıklamalı rahatsızlıktan ötürü sayfamı ziyaret edip yer yer hak verdiğim bu yorumunuza teşekkür ederim…Şiirime de bir yorum getirseydiniz memnun olurdum…ilk etapta…çünkü Edebiyat Defterin’ de adet öyle değil mi…? Kusura bakmayın ben İnsan olana saygı da duyarım sevgi de gösteririm…'' Kimse asayişe zarar vermediği takdirde Kalbinde tuttuklarından mesul tutulamaz…'' Üstadımızın sözü… ve insanın kalbi düşüncelerine de saygı duyarım, duyarız…doğrudan veya dolaylı olarak beni ve sevdiklerimi çok etkileyen ve yıpratan, hakaret içerikli şiir, yazı, yorum vs. her yanlışı onaylamak zorunda değilim…!!! sizin gibi ...Burası EDEB_İYAT DEFTERİ ve Adeta küçük bir TÜRKİYE CUMHURİYETİ…இܓ
இܓ Siz bir öğretmensiniz… sınıfta afacan çocuklarda olur yaramaz çocuklar da… çalışkan öğrenciler de olur tembel öğrenciler de…her insanın da kabiliyeti faklı farklı alanlar da olması gayet doğal…Edebiyat her konusuyla bir bütündür…Yoksa sadece şairler yazarlar yazıp geçerlerdi…kimse fikir beyan edemez di… bir muhabbet olayı olmaz dı… Bu siteyi kuran kişiler Edebiyat bütünlüğünü kavramışlar ki her kategori ye yer vermişler…buna yorum ve müzikli seslendirme de dahil… bu gün ben de şiir yazamıyorum diye tepinmek yerine güzel şiirlerle OKUmanın zevkini tadıyorum… tıpkı sizin gibi…Ve gerçekten çokk başarılı ŞAİRLER; YAZARLAR var…ve bunlar sergiledikleri ŞİİRLERİNİN ve YAZILARININ yanı sıra edepleriyle de bizlere örnek oluyorlar… böyle bir düşünce nin ve bir takım nedenlerin etkisiyle kendim ce kendi kapasiteme uygun bir ŞİİR yazmaya çalıştım… ‘’O’da benim ŞİİRİM… barındırdığı mana bana ve bir nevi HARF-İ MANA ‘yı anlayanlara özel ‘’ ŞİİRLERİM eleştiriye her zaman açık, tabi ki kendim de…இܓ
இܓ Yaşınız 67… saygıyla ;
Anneciğim Ak saçlı başını alıp eline, Kara hülyalara dal anneciğim! O titrek kalbini bahtın yeline, Bir ince tüy gibi sal anneciğim!
Sanma bir gün geçer bu karanlıklar, Gecenin ardında yine gece var; Çocuklar hıçkırır, anneler ağlar, Yaşlı gözlerinle kal anneciğim!
Gözlerinde aksi bir derin hiçin, Kanadın yayılmış, çırpınmak için; Bu kış yolculuk var, diyorsa için, Beni de beraber al anneciğim! ...
(1926)
Necip Fazıl Kısakürekஇܓ
இܓ Başbakan Recep Tayyip Erdoğan Annesine okuduğu şiir இܓ - YouTube ► 4:00► 4:00 www.youtube.com/watch?v=caUt57pG44E 8 Eki 2011 - Bilgiyes Bilgiyes tarafından yüklendi Recep Tayyip Erdogan Annesi Tenzile Hanim Vefat Etti Annesini Kaybetti Taziye Yagdi-Ömer-7.10 ...
இܓ Kardeşim ;
இܓ Kardeşim sen özgürsün - أخي أنت حرٌّ - ahi ente hurrunஇܓ - YouTube ► 5:52► 5:52 www.youtube.com/watch?v=VRsziaP-eJ8 o Benzer 13 Oca 2012 - latahzen77 tarafından yüklendi Kardeşim Sen Özgürsün Şehid Seyyid Kutub tarafından yazılmış şiir Kendisine Allah'dan Rahmet diliyoruz
இܓ Akla Sığmıyor Bizdeki tuhaflıklar akla sığar değil ki Partileri kapatır, kadınları açarız! İradenin millîsi eskide varmış belki Şimdiyse yapma kanat laiklikle uçarız!
17.06.2008/Vakit
Abdurrahim Karakoçஇܓ
இܓ Abdurrahim Karakoç acaba - YouTube ► 2:17► 2:17 www.youtube.com/watch?v=5HwkP0juCgE o 22 May 2012 - Define Dünyası tarafından yüklendi Acaba Uyuyan göllere ay ışığında Sevginin resmini çizsem kim anlar? Tomurcuk ayrılıp, gül açtığında Yağmurun ...
இܓ emekli öğretmensiniz ;
AL,İŞTE BOYALARIM BİR RESİM YAP BANA, KAĞIDI KOCAMAN OLSUN OLSUN... BİR MANZARA ÇİZ ANADOLU'DAN ŞÖYLE GÜZEL BİR MANZARA SEYRİNE DOYUM OLMASIN... DÜNYAMI KARARTAN KARA BULUTLARI ÇİZME SAKIN ÖNCE,GÜNEŞİ YAP EN ÜST KÖŞEYE; AYDINLATICI OLSUN, SICAKLIK VERSİN GÖNÜLLERE...
ÖN PLANDA BİR ÇOBAN GÖRÜNSÜN; YASLAMIŞ SIRTINI ULU BİR ÇINAR AĞACINA. KAVALINI DA VER ELİNE YANIK YANIK ÇALSIN BİZİM TÜRKÜLERDEN... ÇINGIRAKLI, KINALI KOYUNLARI KUZULARIDA YAP TABİ.
GÖNÜLLERDE SEVGİYİ YEŞERTEN ÇİMENLERİ DE BOYA. SÜMBÜLLERİ,NERGİSLERİ DE ÇİZ KÖRPE ÇOCUKLAR MİSALİ BİR DERE AKSIN YAN TARAFTAN BEYAZ KÖPÜKLÜ, SULARI SERİNLETİCİ OLSUN YEŞERTSİN TÜM TOHUMLAR...
SONRA; UZAKLARDA GÖRÜNEN BİR KÖY OLSUN, BİZİM KÖYÜMÜZ OLSUN. EVLERİ GÖRÜNSÜN;KERPİÇTEN. OKULUNU DA ÇİZ, BACASI AK TÜTEN... VE BİR YOL ÇİZ ARKADAKİ DAĞLARIN TAA YÜCESİNE, AYDINLIK OLSUN...
ELİNE SAĞLIK ÖĞRETMENİM, NE KADAR DA GÜZEL OLDU!... OLMASAYDI BU ÇİZGİLER, BOŞ KAĞIT NEYE YARARDI!... YA BEN; YA BENDEKİ ÇİZGİLERİN ÖĞRETMENİM; BİR KAĞIDA,BİR KENDİME BAKIYORUM. BAŞKALARINI BİLMEM AMA, DÜNYANIN EN BÜYÜK SANATKARI İNAN SENSİN ÖĞRETMENİM Gönderen: SİMYRNAஇܓ
இܓ BURCU BURCU SEVGİ;
இܓ Maher Zain - Ya Nebi Selam Aleyke இܓ - YouTube ► 5:37► 5:37 www.youtube.com/watch?v=8WsWSsxY8Dw o Benzer 3 Ağu 2012 - No_God_But_Allah tarafından yüklendi Ya Nabi Salam Alayka Turkish Gönüllerde hasretin var Yürekler aşkınla çarpar Sensiz dünya bizlere dar Selam ...
SİZ DE HOŞ GELDİNİZ ... teşekkür ederim sizden de bir şeyler öğrendim
Sayın Hocam Yüksek müsaadenizle Bir sorum var size Milleti getirdi dize Bir hastalık bulaşıcı ortalıkta kol geziyor Yürekleri ezim-ezim eziyor Aydınlatır mısınız
Bak anlatayım evlat Bu hasatlığın belirtileri ve en belirgin özelliği ishaldir Günde beş öğün ayakyoluna misaldir Ama bu kalemden kağıda dökülür Latince ismi Katırius-Anıriyus tur Kalpten değil de hep dalaktan dökülür Türkçesi ise Evdebiyat difterî dir Antolojide de görülür
Aşısı yapılmayanlar bu hastalıktan yorum- yorum yorulurlar Şairim şiir yazarım diye kurum-kurum kurulurlar Nöbet çok aniden gelir buna Aygırİ tepmesi derler Çifteyi yemiş gibi serim- serim yere serilir durulurlar Bu hastalıktan muzdarip olan öğrenciler okula da gidemezler Şu uzmanlara başvurmak lazımdır Özgün Hece Ozan Ayak Çetin uyak Yazargil Müşvik Şair Manzum Kafiyeler Heccav Ofluoğlu Edebî Taşıroğlu Sunduz Aruz Zekai Hikmet Mirim Taşlıca Kısas Esas Nadir Cinas Özgür Talep Arşın Halep
İlaç olarak Sinamekiden tömbeki pek işe yaramaz Tavsiyem Of civarından kelle paça haşlama Miri nur denilen bir süzme bal özel işleme Çetin-çatan derman çiçeği tohumu Bir de Susmak tohumu vardır çok acıdır ama hemen keser Nöbet geçer içlerinde de ılık bir meltem eser Anladım Hocam Bunlara kulak asmazlarsa ne olur Aygırİ tepmesi olur nöbet-nöbet üstüne Kişinin ruhundan sanki mıhları çıkar Çıkan çivileri de bir balyoz yerine çakar
Peki Hocam anladım da başka ne gibi tavsiyeler olur Yücelmek için çaba Can yücelmek için küfür etmemelidir Yazı türlerine başvurmak lazımdır Mesela nesir olur nazım olur hikmet olur Nesir nazım her yerde olur da Hikmet sadece Kuranda olur Hikmetin alametleri de vardır Yunus yüzgeci Emrah çınarı Veysel toprağı Necip Fazıl küreği Mustafa Kemal yüreği Neşet Baba direği Hele -hele de Peygamber sofrasına oturunca Kalemi de mürekkebe batırınca Yemesi de tatlı olur Hasta dermanını bulur Teşekkürler Hocam Hürmetler
Dağlar uzak olunca yankısı da geç gelir Tavşan dağa küser de dağ tavşana küsmezmiş Tren gelir hoş gelir düdüğü de hiç gelir Öküz trene bakar asla ona süsmezmiş
Yollar uzak olunca varmağa zaman ister Yen yerine oturmaz yoksa içinde astar Kişiye değil önce edebe saygı göster Terzi ölçmeden dikmez kumaşını kesmezmiş
Toptancı pazarlığı yapar dolu küfeye Çıkan üç-beş çürüğü hiç de takmaz kafaya Kim ayıltır dalanı sahte zevkle sefaya İnceden söyleneni uyuyanlar sezmezmiş
Aykıri söz söylerken almaz kişiyi hedef Her yöne pırıldaşır güneş vurunca sedef Adını açık söyler birine çalarsa def Dağda kurtlar olunca hoş sırtlanlar gezmezmiş
Edebe varmak için sandalla kürek budur Ebedi vurmak için mangalla yürek sûdur Abadı sermek için mandalla direk Hû’dur Sözünü söz sananlar sınırını sezmezmiş
şiirime yorumunuz için çokk teşekkür ederim... *** Dr.telkök
yorumunuzun niyetine ve üslubuna istinaden;
YALAN
Evvel zaman evvelinde Kalbur saman sepetinde Var var iken, yok yok iken Yumurta tavukta fol iken Vardım baktım bir yılan Yılan tuttu bir sıçan Dereden tepeden gelene Bir fil yakaladım ensemde Aldım kaptım maşayı Kovaladım köşe bucağı Tangır tungur hoppadan Deve düştü tavandan Yalan ise bu yalan Doğruyu sen bul oyalan
Mavi Portakal Şiir kitabından
*** Yaşınıza hürmeten;
இܓ Mevlâna, sakalları bembeyaz olmuş bir papaz'a sorar: -Siz mi daha yaşlısınız, sakalınız mı? Papaz, sakalının 18-20 yaşlarında çıktığını düşünerek: -Elbette ben, dediğinde, -Yazık, der Mevlâna, çok yazık... Sizden küçük olan sakalınız ağarmış da, siz halâ karanlıklardasınız..இܓ
*** இܓ İnsana sevgi, Yaratıcıya saygı düsturundan;
düşün, düşün ki düşün gelişsin"
İLİM BİR NOKTADIR
Yavuz Sultan Selim gibi bir cihan padişahı hükümdarın iltifatlarına mazhar olan ve Yavuz Sultan Selim Hazretlerinin oğlu Kanuni Sultan Süleyman zamanında da çokça rağbet gören İbn-i Kemal İsmi ile müsemma olmuş devrin yetiştirdiği kemal sahibi alimlerimizdendir.
Osmanlı şeyhülislamlarının en büyüklerinden biri olan İbn-i Kemal sadece osmanlı ülkesinde değil, İslam aleminin her tarafında tanınıyor ve seviliyordu.İkiyüzden fazla eser kaleme aldığı rivayet edilmektedir. Hoş sohbet, hazırcevap, mütevazi, yumuşak huylu bir zat olan İbn-i Kemal bir ara insanlık icabı hafifçe gurura kapılır, derin ilmiyle iftihar etmeye başlar.Derken karşısına maneviyat erenlerinden biri çıkar ve şöyle sorar:
- Üstadım! Allah'ın ilmiyle mahlukatın ilmini bana kıyas yoluyla anlatır mısınız?
İbn-i Kemal önünde duran büyükçe bir kağıdın tam ortasına bir nokta koyar. "Allah'ın ilmi bu büyük kağıda nisbet edilirse, mahlukun ilmi şu nokta kadar kalır" der. Bu cevaptan hoşlanan gönül ehli o zat, bir soru daha sorar:
-Peki, sizin ilminiz bu noktanın neresinde kalıyor?இܓ *** Bu da nefsimden; இܓ
Madde sizin olsun,mana aruz endamında Edep ölçün olsun,hece on dört sayısında Saygı kimin olsun,baba YAVUZ OSMANLIda Sevgi dilin olsun, gece hikmet İMAN lıda
Acemi şair ben..:)
İyiliğe iyilik her kişinin kârı,kötülüğe iyilik er kişinin kârı !!!இܓ
Önemli not: USTA ŞAİRLERİN ŞİİRlerinin yanısıra USTA YAZARların yazılarını da okumasını seviyorum...இܓ
Yorumları okudum. İlk şiir denemesi. Ya usta işi ya özenti. İlk yorum (Afet hanım'ın) biraz aceleci. Hele diğer şiirlerde gelsin,bu sitede yeni üye olanların çoğu siteden kovulan eski üyeler. Tarzına bakılır, yazdığına bakılır, şiiirlere yaptığı yorumlara bakılır ve bir hüküm verilir. Ben aldım favori listeme bekliyorum yeni şiirlerinizi.
Orfeo, veterinerden aldığım iki yıl baktığım bu Kurt_kangal kırması köpeğimin adı. Şimdi de benim profil adım. Bu ilk şiirde merhabalaştık, hoşgörüyle. Bekleyeceğim yeni şiirleri çizmenizi ya da yazmanızı.
Selâm ‘’Merhaba’’ ile başlar, Gönülde yaşanır ‘’aşk’’dostlar Kalpten kalbe gider bu yollar GüL kokuludur tebessüm anlar Veddua ile biter güzel SONlar
Manada usta işi,yazmada acemi İlk şiir denemesiydi biraz aceleci Şiir(im) biraz mecazi biraz Hakiki Söyleyin bana nasıl olur Şair şiiri Yorumlara da katalım biraz sevgi
Ben öldükten sonra şiirimin değerinin bilineceğini tahmin ediyorum :) Anlaşılmasa da okunmadan yorumlanmasının keyfini sürüyorum Hakaret yok, edepsizlik yok,çalıntı değil kendimce heceler çiziyorum Gönül gözünüzle okuyun bir kere de çokk ama çokk üzülüyorum Orfeo ne demek?Profil resminizden çokk korktum artık veda ediyorum (:
Teşekkür ederim yorumunuz için … İkinci şiirimi yazdığım zaman yine beklerim ... Saygılar...
Arkadaşım günde 300 ün üstünde şiir açıyorum, bunların en az yarısını ciddi bir şekilde okuyorum. Yorum için o kadar az zamanım kalıyor ki ne imla kurallarını ne noktalamayı pek dikkate almıyorum bile. Bir çok arkadaşım şiirlerinin altına yorum yazmıyorum diye kızarken, ben yeni gelmişsiniz diye hoş geldiniz demişim, yazdığınız tek satıra cevap vermişim de hatalı yazmışım diye alay ediyor, küçük görüyorsunuz. Şiiri önemsediğim kadar yorumlara takılmadığım içindir yoksa neyi nasıl yazacağımı biliyorum şükürler olsun. Karar verilir demiştim ya karar mercii ben değilim ve şaire olmuş musunuz, olmamış mısınız umurumda bile değil artık. Yolunuz açık olsun.
Keşke bu kadar cevap vermeye uğraşacağınıza şiir okusaydınız.
Bir Selâm_ver ! Doğunun Paris’i 25 Neydi kız senin adın ? Bir zar attın dü_beş Şeyda bülbülü sayıkladın.. aldın -sattın beleş Yıllar geçti değil mi ? malûm halimiz.. keşmekeş
*** இܓ Estağfirullah, efendim teveccühünüz, Şiirler muhabbet,aslı olan bir sevgimiz Az sürme çek kalbine ,budur isteğimiz Yorum gönlün işi,şair-şaire tercihiniz?
*** Bele bi gengime batkımda.., böğün gene çoğ güzel şair(e)m :) Eski günler gitmez aklımda.., Dadaşlar Diyarına Selâm edirem (;
Ruhumdaki düğümler fazlasıyla sıkı. Kimsenin onları çözecek kadar ince tırnakları yok. Bense çoktan vazgeçtim tırnaklarımı uzatmaktan.
H.GÜNDAY
இܓ *Hüner ve marifette ileride olanlar, manâca geridedirler.
Mevlana Celaleddin Rumi
***sayfanda şiir görünce karar verilir şaire olup olmadığınız:) hoş geldiniz.***
Bu cümleyi ele aldığımızda; Cümle ‘’sayfanda’’ ile başlamış ‘’ olup olmadığın-ız’’ şeklinde bitirilmek istenirken bir gülücükle renklenmiş :)akabinde ‘’geldin-iz’’ le bitirilmiş.
Doğrusu nasıl olmalıydı;)
1-Sayfanda şiir görünce karar verilir şaire olup olmadığına:) hoş geldin 2-Sayfanızda şiir görünce karar verebiliriz şaire olup olmadığınıza:) hoş geldiniz 3-Sayfanızda şiir görebilirsek karar verebiliriz şaire olup olmadığınıza:) hoş geldiniz 4-Sayfanda şiir görebilirsem karar verebilirim şaire olup olmadığına:) hoş geldin 5-Sayfanızda şiir görebilirsem karar verebilirim şaire olup olmadığınıza:) hoş geldiniz ! 6- 7- . . . & Permütasyon hesabı uzar gider...
AFET Hocam edebiyatım benim biraz kıttır hatalarım olursa düzeltin lütfen…yorumlarınızı takip edeceğim hocam…!
onun haricinde hoşbuldummmm (:
*** İnsan olana sevgi, yazdıran kaleme saygı düsturuyla ; şiire gönül vermiş biri kişi olarak , usta şair(e)lere ayıp olmaması adına ben okuyucu ve nacizane yorumlayıcı olarak bulunuyorum Edebiyat defteri, Kültür ve sanat platformunda …’’Şiirin bâzısı hikmettir. (Hadîs-i şerîf-Tefsîr-i Mazharî) Peygamber Efendimiz Hz Muhammed (Sallahü Aleyhi Vesellem).
Bu doğrultuda şiirler yazmayı çokk isterdim. Sanırım buda bilgi birikimi ve kabiliyet gerektiriyor ve tabikide Sevgi +... இܓ…Saygılarımı sunuyorum
Canım şarap, ne güzelsin billur kasende; Aklı köstekleyen bir büyü var sende. Biraz içti mi insan açılır yüreği Döker ortaya nesi varsa içinde.
Ö.HAYYAM
*** Vatan hasretiyle yanarken Sevda_ yelleri İzinde görürüm belki Milas,Bodrum sahilleri;) Ev yanmış ,kedi ta-van-da …sap(a)sağlam nankörleri Bunu bilir bunu söylerim daima kalp gözü olmalı sürmeli ‘’Gül açılırken,kadın kapanırken güzeldir ‘’değil mi Seher Yelleri
Ali yazar- Veli bozar, İnsan-oğlu nefse uyar..her zaman Bad-ı SABA esmeli இܓ çokk teşekkür ederimmm…
Selam ve dua ile
A.E.O